اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج سپاه چناران:

بسیج با سلاح بصیرت زمینه توسعه کشور را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چناران گفت: بصیرت و معنویت دو ویژگی اصلی بسیج است که زمینه‌های توسعه در ابعاد مختلف را فراهم می‌کند.

بسیج با سلاح بصیرت زمینه توسعه کشور را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی جعفری موحد صبح امروز در جمع بسیجیان و مسئولان شهرستان چناران اظهار کرد: بسیجیان اهداف امام حسین(ع) را دنبال می‌کنند و امروز نیز باید با همه وجود از فرامین رهبری اطاعت کنند.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی بسیج بصیرت و معنویت آن است و همین عامل سبب شده بسیج تبدیل به نیروی سازنده و خلاق شود و در عرصه‌های سازندگی کشور نقش به‌سزایی داشته باشد.

جعفری ادامه داد: احساسات بسیج توسط قدرت ایمان و معنویت کنترل می‌شود و این مدیریت از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چناران بیان کرد: بسیج هیچ‌گاه دچار انحراف نشده و همیشه در مسیر انقلاب حرکت کرده و مردم نیز به بسیج اعتماد دارند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام ابراهیم صابر؛ نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چناران گفت: بسیج مقتدایش امام حسین است و مکتب امام حسین نیز تا ابد در تارخ جاودانه و پیروز است.

صابر افزود:دشمنان ایران اسلامی باید بدانند در صورت هرگونه تخطی، با بسیجیانی روبرو می‌شوند که اطاعت از فرامین رهبری را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ 70003/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول