اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی خبر داد

تحویل واحدهای مسکونی بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیر کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان سال جاری واحدهای مسکونی بازنشستگان و کارکنان سپاه آذربایجان‌غربی تحویل داده می‌شود.

تحویل واحدهای مسکونی بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی تا پایان سال

علی اصغر احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 400 تا 500 واحد از مسکن‌های بازنشستگان و کارکنان سپاه آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری تحویل می‌شوند.

وی با اشاره به شهرهایی که این مسکن‌ها در آنها احداث شده‌اند، تصریح کرد: واحدهای مسکونی سپاه در شهرستان‌های نقده، بوکان، شاهین‌دژ و پیرانشهر احداث شده‌اند.

احمدی با اشاره به هزینه‌هایی که در سال جاری در تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی وجود داشته، افزود: ماهانه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت حقوق کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این اداره کل در بخش کمک هزینه درمان نیز تسهیلاتی پرداخت می‌کند، خاطرنشان کرد: شش ماه نخست امسال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه درمان در قالب تسهیلات و پرداخت حق‌الزحمه طرف‌های قرارداد این اداره کل پرداخت شده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد مراکز درمانی طرف قرار داد تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی، گفت: در حال حاضر یک هزار و 300 مرکز درمانی طرف قرارداد داریم.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان و شاغلان نیروهای مسلح، اظهار داشت: در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و قابل قبول‌تر به خانواده نیروهای مسلح استان هستیم.

احمدی گفت: در بحث تسهیلات مسکن نیز تا کنون 7 میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول