اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

تشکیل کمیته حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با توجه به شرایط موجود و گران شدن بعضی اقلام ساختمانی کمیته‌ای برای رسیدگی به مسائل مالی پروژه‌های مسکن مهر تشکیل شده است.

تشکیل کمیته حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمدرضا قلندر با اشاره به عملیاتی شدن ساخت 45 هزار واحد مسکن مهر در استان و فعالیت‌های بخش خصوصی در زمینه تأمین مسکن اظهار کرد: با توجه به حجم ساخت و سازهای انجام شده نباید در زمینه تأمین مسکن در استان مشکلی وجود داشته باشد اما به علت مهاجرپذیر بودن استان مقدس قم، همواره متقاضی مسکن وجود دارد.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است اضافه کرد: قم نخستین استانی است که تاکنون در پنج نوبت افتتاحیه واحدهای مسکن مهر داشته که دو نوبت از این افتتاحیه‌ها با حضور رئیس جمهور انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: تعهد این اداره کل در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر در سال جاری، 20 هزار واحد است که تاکنون بیش از 5 هزار واحد آن تحویل شده و 6 هزار واحد دیگر در آذر ماه و مابقی تا پایان سال به بهره برداری کامل خواهند رسید.

قلندر در خصوص درخواست بعضی تعاونی‌ها از اعضاء برای افزایش سهم آورده گفت: با توجه به شرایط موجود و گران شدن بعضی اقلام ساختمانی با برخی افزایش قیمت‌ها روبه‌رو بوده‌ایم که کمیته‌ای برای رفع اختلاف به دبیری مدیرکل اداره تعاون استان تشکیل شده و نمایندگانی از استانداری، دادستانی، اداره کل راه و شهرسازی، تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها در این کمیته حضور داشته و به پرونده‌های موجود رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول