اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور

4500 واحد مسکن مهر در استان بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: فردا در سفر معاون اول رئیس جمهور و وزرای راه و بهداشت 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

4500 واحد مسکن مهر در استان بوشهر افتتاح می‌شود

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: این تعداد واحد مسکونی مهر در شهرهای بوشهر، گناوه و برازجان قرار دارد و با حضور معاون اول رئیس جمهور در بندر گناوه به صورت همزمان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهور بیمارستان 200 تختخوابی شهدای خلیج فارس بوشهر نیز که عملیات اجرایی آن توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده افتتاح خواهد شد و به بهره‌بردار آن یعنی وزارت بهداشت تحویل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این پروژه از پروژه‌های ماندگار دولت نهم و دهم بوده که در همین دولت‌ها کلنگ‌زنی و افتتاح شده است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: وزارت بهداشت و درمان نیز مسئولیت تجهیز این بیمارستان را بر عهده داشته و آن را به طور کامل انجام داده است فردا همچنین قطعه اول بزرگراه برازجان، گناوه و دیلم به طول 10 کیلومتر که از پروژه‌های مهر ماندگار است به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بزرگراه عالی‌شهر به بوشهر به طول 7.8 کیلومتر و محور فراکه به کره بند به طول 22 کیلومتر نیز فردا با حضور معاول اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور صبح فردا به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی به استان بوشهر سفر می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور را در این سفر وزرای راه و بهداشت و درمان همراهی می‌کنند.

افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی شهدای خلیج فارس و 4500 واحد مسکن مهر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور و دو وزیر کابینه به بوشهر است.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول