اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

زمینه ایجاد اشتغال توأم با افزایش تولیدات در ‌سیستان‌و‌بلوچستان فراهم شود‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: ‌زمینه ایجاد اشتغال توأم با افزایش تولیدات در استان پهناور سیستان‌وبلوچستان فراهم شود.

زمینه ایجاد اشتغال توأم با افزایش تولیدات در ‌سیستان‌و‌بلوچستان فراهم شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی معاونان و مدیران حوزه جهادکشاورزی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: بخش کشاورزی علاوه بر تأمین تولید و اشتغال سبب رونق سبد غذایی، امنیت و سلامت غذایی مردم می‌شود و توجه به این بخش مورد تأکید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان افزود: باید مدیریت صحیح از منابع آبی و خاکی در دستور کار مدیران این بخش قرار گیرد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا زمینه ایجاد اشتغال توأم با افزایش تولیدات در استان پهناور سیستان‌وبلوچستان فراهم شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار گفت: 169 هزار بهره‌بردار در بخش تولید داریم که سالانه 3 میلیون و 400 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در زمینه‌های زراعت، باغبانی، دام و شیلات به دست می‌آید.

رضا نجفی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه بهره‌برداران بخش کشاورزی استان شاهد شکوفایی و توسعه کشاورزی باشیم.

راه مقابله با ترفندهای دشمنان انضباط کاری و درست مصرف کردن است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان‌وبلوچستان در جلسه شورای هماهنگی معاونان و مدیران حوزه جهادکشاورزی استان که در محل این سازمان برگزار شد با اشاره به مدیریت صحیح در چرخه‌های تولید، توزیع و مصرف اظهار داشت: باید فرهنگ درست تولید، توزیع و مصرف در بین جامعه رایج شود و نگاه‌ها در این زمینه از عادت‌های سنتی به روش‌های جدید عوض شود.

محمود میری افزود: امروز دشمن چشم به نقطه اقتصادی گذاشته تا بتواند این کشور را از لحاظ اقتصادی دچار اختلال کند و این کاری است که امروز در تبلیغات دشمنان با قدرت و به شکل‌های مختلف انجام می‌شود.

وی راه مقابله با ترفندهای کنونی دشمنان را انضباط کاری و درست مصرف کردن و نگاه پرهیزگرا به مصرف‌گرایی دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه بخشی از اسراف تنها در اختیار مردم نیست و در اختیار مسئولان است، گفت: مسئولان با نظارت دقیق از مصرف بی‌رویه در همه کارها جلوگیری کنند.

رضا نجفی رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه این نشست گزارشی از روند فعالیت بخش کشاورزی استان ارائه کرد.

انتهای پیام/75002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول