اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شیر پگاه همدان:

مصرف تولیدات همدان در اشتغالزایی استان مثمر ثمر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شیر پگاه استان همدان گفت: مصرف مواد تولیدی استان همدان می‌تواند در توسعه اشتغالزایی استان تأثیرگذار باشد.

مصرف تولیدات همدان در اشتغالزایی استان مثمر ثمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمود محمدی‌ها ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان همدان اظهار داشت: شرکت پگاه همدان در سال 64 تأسیس شده که هم‌اکنون تولید خودش را روزانه به 170 تن رسانده است.

وی ادامه داد: این شرکت 120 نفر را به صورت اشتغال مستقیم و 2 هزار نفر را به صورت غیر مستقیم مشغول به کار کرده است که 25 نوع محصول در کارخانه پگاه همدان تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه همدان با اشاره به اهداف شرکت پگاه عنوان کرد: افزایش صادرات و سهم بیشتر در بازار از اهداف شرکت شیر پگاه استان همدان است که در این راستا تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی تأکید کرد: ما برای رشد استان همدان شرایط را فراهم می‌کنیم تا تمام صنعتگران و تولیدکنندگان در این عرصه وارد و شرکت کنند.

محمدی‌ها عنوان کرد: مصرف مواد تولیدی استان می‌تواند در توسعه و رشد اشتغالزایی استان تأثیرگذار باشد و برای این هدف باید همه دستگاه‌ها همکاری داشته باشند.

وی افزود: شرکت شیر پگاه همدان با بیش از 20 سال سابقه در عرصه تولید شیر و فرآورده‌های شیری و در ادامه سیاست‌های راهبردی مبتنی بر افزایش سرانه مصرف شیر و به تبع آن بهبود شاخص‌های سلامتی جامعه، توسعه دامپروری، اشتغالزایی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه همدان در پایان سخنانش گفت: توجه ویژه به کیفیت از طریق انطباق تولید با استاندارد‌های ملی و جهانی و استقرار سیستم‌های کیفیت محقق شده است.

انتهای پیام/89007/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول