اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

مدیران راهکارهای توسعه اشتغال را ارائه دهند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: مدیران باید راهکارهای توسعه اشتغال در شهرستان را به ستاد اشتغال ارائه دهند.

مدیران راهکارهای توسعه اشتغال را ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری صبح امروز در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان که در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه تعهد اشتغال در شهرستان گنبدکاووس 6 هزار و 104 شغل است اظهار داشت: برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان گنبدکاووس موفق به ایجاد اشتغال بیش از تعهد خود در شهرستان گنبدکاووس شده‌اند که جای تقدیر دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید به دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز گفت: تنها میزان تعهد مبنای عملکرد آنها در ایجاد اشتغال نباشد بلکه بیش از میزان تعیین شده اشتغال ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال در حوزه شهر یکی از پایه‌های اشتغال است و شهرداری می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال شهری فعال باشد اذعان داشت: استفاده از پسماندها در بحث تفکیک زباله، جذب سرمایه‌گذار در اجرای طرح‌های توریستی از جمله حاشیه کمربندی و استفاده از ظرفیت بازارچه‌های محلی می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال شهری مؤثر باشد.

جعفری با اشاره به گزارش ظرفیت شهرک صنعتی این شهرستان بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع  صاحبان واحدهای تولیدی شهرک توسط ادارات تاکید کرد و خواستار حفظ اشتغال ایجاد شده در این شهرک‌ها شد.

وی با اشاره به ظرفیت شهرک صنعتی بر لزوم جذب سرمایه‌گذار در این شهرک و استفاده از ظرفیت‎های معطل مانده در این شهرک تاکید کرد و گفت: باید طرح‎های اقتصادی قابل توجیه اقتصادی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی معرفی شود. 

این مسئول بر تعامل و همگرایی بیش از پیش دستگاه‎های اجرایی متولی اشتغال با معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری تاکید کرد و گفت: باید در بحث اشتغال موضوع بیمه افراد به‌کارگیری شده در واحدها مورد پیگیری قرار گیرد و از اشتغال ایجاد شده مراقبت شود.

شهردار گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اشتغال ایجاد شده توسط شهرداری اظهار داشت: نیاز به تسهیلات از جمله درخواست‎های متقاضیان اجرای پروژه‌های اشتغالزایی شهرداری است.

سیدمنصور باقری از تحویل بازارچه شهید خدایوسفی به بهزیستی برای ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: طرح تفکیک زباله هنوز به تایید نرسیده که در صورت تایید اشتغال در این زمینه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول