اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی:

20 هزار هکتار از اراضی ملی به متقاضیان اشتغال‌زایی واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی از آماده‌سازی 20 هزار هکتار از اراضی ملی و موات استان به منظور واگذاری به طرح‌های اشتغال‌زایی و تولید ظرف چند هفته آینده خبر داد.

20 هزار هکتار از اراضی ملی به متقاضیان اشتغال‌زایی واگذار می‌شود

یوسف یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این اراضی هم‌اکنون در 12 شهرستان استان آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی تصریح کرد: این اراضی تحت شرایط خاص به متقاضیان طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی واگذار می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌صد هزار هکتار اراضی ملی و موات استان به متقاضیان طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی واگذار شده است گفت: از این میزان 51 هزار هکتار آن در بخش کشاورزی و 49 هزار هکتار در بخش‌های صنعت، گردشگری، توسعه شهرها و روستاها است.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقدامات لازم برای سنددار شدن 140 هزار هکتار از اراضی ملی استان به انجام رسیده است خاطر نشان کرد: در حال حاضر 380 هزار هکتار از اراضی ملی و موات استان بدون سند هستند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 140 هزار هکتار از اراضی سنددار شوند.

مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی گفت: هم‌اکنون یک میلیون و 700 هزار هکتار از اراضی ملی استان دارای سند مالکیت به نام دولت هستند که از این تعداد 20 هزار هکتار در نیمه نخست امسال سنددار شده‌اند.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول