اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان خواستار شد

تحقق صددرصد تعهدات اشتغال/هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: در مورد تعهد، ایجاد اشتغال هیچ توجیهی از هیچ دستگاهی قابل قبول نبوده و باید صددرصد تعهدات محقق شود.

تحقق صددرصد تعهدات اشتغال/هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس نخعی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان در استانداری سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری طرح‌های معرفی شده به بانک تا لحظه دریافت تسهیلات هستند.

وی هر‌گونه توجیه در به تحقق نرسیدن تعهدات را غیر‌قابل پذیرش دانست و افزود: در زمینه تعهد ایجاد اشتغال جمع‌بندی‌ها قبلاً مشخص شده و هیچ توجیهی از هیچ دستگاهی قابل قبول نبوده و صددرصد تعهدات باید محقق شود.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: امید است همه اهتمام جدی در این زمینه داشته باشیم و همانند سال 89 که در کشور نمونه ایجاد اشتغال شدیم، بتوانیم این مورد را در سال پیش رو هم کسب کنیم.

نخعی به دیدگاه سیستم اجرایی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به دیدگاه سیستم اجرایی استان باید روند پرداخت تسهیلات تسهیل و تسریع شده و در نهایت شاهد تحقق صددرصد و حتی بیشتر از تعهد اشتغال استان باشیم، بحث اشتغال موضوع جدی استان بوده و بر موضوع اشتغال تأکید بسیاری می‌شود.

وی اولویت واگذاری تسهیلات را به دستگاه‌های حمایتی اختصاص داد و ضرب‌العجل تعیین تکلیف پرونده‌های ارسالی به بانک را 10 روز مشخص کرد و بیان داشت: حداکثر ظرف 10 روز تمام پرونده‌های ارسالی بلاتکلیف بانک‌ها مشخص و پرداخت تسهیلات صورت پذیرد.

انتهای پیام/175001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول