اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

تحقق تعهدات ایجاد اشتغال سیستان‌وبلوچستان تا پایان سال‌جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: تمامی تعهدات اشتغال استان تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود.

تحقق تعهدات ایجاد اشتغال سیستان‌وبلوچستان تا پایان سال‌جاری

عبدالجلیل شهنوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: میزان تعهد اشتغال استان در سال‌جاری 44 هزار و 652 نفر بوده که تاکنون بیش از 52 درصد تعهد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی استان برآورده شده است.

وی در مورد دستگاه‌هایی که بیش از تعهد خود ایجاد اشتغال کرده‌اند، افزود: آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زاهدان و زابل در 9 ماه ابتدای سال بیش از تعهد خود ایجاد اشتغال کرده‌اند اما این در حالی است که تاکنون دستگاه‌هایی به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل نکرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان به علت عقب افتادگی تعهد ایجاد اشتغال برخی دستگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این عقب‌افتادگی‌ها مربوط به دیر ابلاغ شدن تسهیلات به دستگاه‌های اجرایی است.

شهنوازی همچنین به واگذاری تسهیلات توسط تعدادی از بانک‌ها اشاره کرد و گفت: تعدادی از بانک‌ها از قبیل صادرات، ملی و ملت و ... واگذاری تسهیلات را آغاز کرده و برخی دیگر به علت ابلاغ نشدن مصوبات بانک مرکزی به آنها هنوز واگذاری تسهیلات را آغاز نکرده‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: در جلسه کار‌گروه اشتغال مقرر شد این دسته از بانک‌ها حداکثر تا دو هفته نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

شهنوازی تصریح کرد: پرونده‌ آن دسته از افرادی که در بانک‌هایی قرار دارد که تاکنون واگذاری تسهیلات را آغاز نکرده‌اند، بلافاصله پس از دریافت مجوز تسهیلات به سرعت به آنها داده می‌شود و فقط کافی است که مجوز را بانک طی مکاتبه با بانک مرکزی دریافت کند.

انتهای پیام/75002/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول