اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب نکا خبر داد

تعویض 300 انشعاب فرسوده در نکا

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب نکا گفت: در 6 ماهه نخست امسال 300 انشعاب فرسوده در نکا تعویض شد.

تعویض 300 انشعاب فرسوده در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، محمدرضا اسماعیلی‌افرا با اشاره به اینکه تاکنون 300 انشعاب فرسوده در شهرستان نکا تعویض شده است، اظهار داشت: با اجرای زون‌بندی و اصلاح شبکه و انشعابات قدیمی چهار درصد از هدر رفت آب شرب کاسته شده است.

وی اضافه کرد: برای تعویض انشعابات فرسوده 760 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر آب و فاضلاب نکا تصریح کرد: برای تعویض شبکه‌های توزیع فرسوده و اجرای خط انتقال مسکن مهر و زون‌بندی شبکه در شش ماهه نخست سال 91، 15 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است. 

اسماعیلی‌افرا با بیان اینکه اصلاح شبکه در انشعابات فرسوده به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و سلامت آب آشامیدنی محقق می‎شود، گفت: برای اجرای این طرح 7500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از بازسازی چهار حلقه چاه در این شهرستان به منظور ارتقا و بهسازی منابع تأمین آب خبر داد و افزود: با انجام این کار 8 لیتر بر ثانیه به آبدهی چاه‌های مذکور اضافه شده است.

مدیر آب و فاضلاب نکا میزان اعتبار صرف شده در این بخش را 470 میلیون ریال ذکر کرد.

اسماعیلی‌افرا با اشاره به اینکه این شرکت همچنین اقدام به نصب 15 دستگاه شیر تخلیه بر روی شبکه توزیع در نقاط مختلف شهر کرده است، تصریح کرد: این عملیات با هدف ارتقای سطح کیفی آب آشامیدنی و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان از کیفیت آب نکا و با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه 30 کیلومتر از شبکه توزیع آب در این شهرستان شستشو شده است، اضافه کرد: این عملیات با هدف کنترل کیفیت و ارائه آب شرب سالم و بهداشتی به مشترکین انجام شده است.

مدیر آب و فاضلاب نکا این اقدام را به لحاظ کمی و کیفی ارزشمند و گامی مفید برای مشترکین دانست و از عموم شهروندان خواست تا با مصرف بهینه در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول