اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد

آغاز به کار پروژه فاضلاب منطقه بلیطی شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز به کار پروژه احداث فاضلاب منطقه بلیطی شوشتر خبر داد و گفت: این پروژه بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار دارد.

آغاز به کار پروژه فاضلاب منطقه بلیطی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدعلی صنیعی‌نژاد در مراسم کلنگ زنی پروژه فاضلاب منطقه بلیطی شوشتر اظهار داشت: احداث شبکه فاضلاب منطقه بلیطی مشکلات اساسی ریختن فاضلاب به رودخانه گرگر شوشتر را برطرف می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته آب رودخانه گرگر به دلیل ریختن فاضلاب به این رودخانه بسیار نامطلوب بوده است که با اجرای این پروژه مشکلات اساسی این رودخانه برطرف می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای احداث فاضلاب منطقه بلیطی 200 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این اعتبار نیاز به تخصیص ندارد و به دلیل اینکه از محل اعتبارات فروش اوراق مشارکت است به طور کامل تخصیص داده می‌شود.

صنیعی‌نژاد با تاکید بر اینکه اعتبارات کنونی در سطح شهرستان شوشتر در مقایسه با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست، افزود: اعتبارات در حال هزینه در شهرستان شوشتر در بخش فاضلاب معادل 1.6 برابر همه اعتبارات 20 سال گذشته در شوشتر است و این خود افتخاری بزرگ است.

وی تاکید کرد: این پروژه مشکلات زیست محیطی رودخانه کارون را برطرف می‌کند و به این دلیل در دستور کار قرار گرفته است و قرار است در کمتر از 24 ماه به پایان برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه پیمانکار باید در این پروژه سرعت عمل را همراه با کیفیت مدنظر داشته باشد، تاکید کرد: پیمانکار باید در اسرع وقت شبکه گذاری فاضلاب را آغاز کند و پس از شبکه گذاری، آسفالت معابر را نیز در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه افزود: برای اجرای این پروژه بیش از 37 کیلومتر طول شبکه و خط انتقال احداث می‌شود و طول انشعابات این پروژه بیش از 81 کیلومتر خواهد بود.

صنیعی‌نژاد تأکید کرد: جمعیت تحت پوشش این پروژه بیش از 24 هزار نفر است و پیمانکار این پروژه شرکت آرک‌بتن و مشاور طرح نیز شرکت مهندسین مشاور دزآب است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه احداث فاضلاب مرکز شهر شوشتر از نیمه شهریورماه در شوشتر آغاز شده است و سرعت اجرای پروژه نیز رضایت بخش است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول