اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه:

7 تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح استان کرمانشاه فعال است

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 7 تصفیه‌خانه فاضلاب و یک تصفیه‌خانه آب در سطح استان کرمانشاه فعال است.

7 تصفیه‌خانه فاضلاب در سطح استان کرمانشاه فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا کرانی در دیدار با فرماندار روانسر به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهری روانسر با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: در راستای تسریع در اجرای طرح‌های حوزه آب و فاضلاب شهری روانسر، 37 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان در بخش آب و فاضلاب تصویب شده است.

کرانی افزود: در شش ماهه نخست سال‌جاری در 60 کیلومتر از شبکه فاضلاب استان کار توسعه و بازسازی انجام شده است که هزینه اجرای اصلاح و شبکه‌گذاری این 60 کیلومتر 66 میلیارد ریال است که این مقدار نسبت به سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: از 60 کیلومتر لوله‌گذاری 32 کیلومتر آن در بخش اصلاح و بازسازی شبکه و حدود 28 کیلومتر در بخش توسعه شبکه فاضلاب، بوده است.

کرانی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه 45 پیمانکار در بخش اجرای طرح‌های فاضلاب در استان کرمانشاه مشغول به کار هستند‌، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت تصفیه‌خانه فاضلاب و یک تصفیه‌خانه آب در سطح استان فعال است.

جلال صفری نیز گفت: طول کل شبکه فاضلاب شهر روانسر 50 کیلومتر است که تاکنون 23 کیلومتر آن اصلاح و بازسازی شده و تا پایان سال هم با اعتباری بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال سه کیلومتر دیگر نیز از شبکه فاضلاب شهر روانسر توسعه و اصلاح می‌یابد.

صفری افزود: تسریع در اجرای خط اصلی انتقال فاضلاب شهر روانسر به محل تصفیه‌خانه و آبرسانی به شهر شاهو از اولویت‌های بخش آب و فاضلاب در این شهرستان است که باید در انجام آنها تسریع شود.

فرماندار روانسر تصریح کرد: مطالعه انتقال آب چشمه قلانی به شهرشاهو در حال انجام است و کار طراحی شبکه آب شرب این شهر به میزان 18.5 کیلومتر انجام گرفته است.

صفری در پایان گفت: ده پیمانکار در بخش‌های آب و فاضلاب در شهرستان روانسر فعال است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول