اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره صنعت آب و فاضلاب کشور

8 طرح پایلوت شرکت آب و فاضلاب مازندران ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران از ارائه 8 طرح پایلوت با حضور کارشناسان واحد بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران در نخستین جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور خبر داد.

8 طرح پایلوت شرکت آب و فاضلاب مازندران ارائه می‌شود

رضا فکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: نخستین جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با هماهنگی معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تاریخ 21 لغایت 24 آبان ماه 1391 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری تهران برگزار می‌شود.

فکری با بیان اینکه این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌ها و تولیدات داخلی، تبادل دستاوردهای علمی و فنی و ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه دست‌اندرکاران بخش بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب در گستره ملی برگزار می‌کند، افزود: ارائه پروژه‌های بهبود بهره‌برداری و ارتقا در سامانه‌های مورد بهره‌برداری،  تجهیزات صنعتی تولید شده در داخل کشور، ابداعات، اختراعات و نوآوری (فرایند، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) در بهره‌برداری، ارائه طرح‌های پژوهشی و تالیف و ترجمه کتاب‌های مرتبط با موضوعات بهره‌برداری از محورهای این جشنواره است.

فکری از ارائه 8 طرح پایلوت با حضور کارشناسان واحد بهره برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: این شرکت با طرح‌های پایلوت دستگاه هوشمندسازی تمام اتوماتیک گاز کلر، معرفی چند پمپ در صنعت آب، تابلو الکترونیکی رفع عیب در پمپ شناور، نشان دهنده فعالیت دایجستر، گپ خنثی‌سازی گاز کلر، دستگاه عمق یاب و سطح یاب و تعیین دبی آزاد چاه‌ها، سقف برقی متحرک برای چاه‌ها ضد سرقت و دستگاه ممبران فیلتر شاخه‌ای حضوری گسترده و فعال در اولین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران اظهار داشت: در این جشنواره فعالیت‌های شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در زمینه بازسازی و نوسازی تأسیسات آب، نگهداری و تعمیرات به صورت ماکت، فیلم، عکس، پوستر و برشور ارائه شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول