اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20:

روستاهای منطقه 20 صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: ساخت زمین چمن مصنوعی در بخش حریم و روستاهای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است و منطقه 20 به عنوان دارای بیشترین تعداد فضاهای ورزشی در تهران است.

روستاهای منطقه 20 صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند

حبیب‌الله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: ساخت زمین چمن مصنوعی در بخش حریم و روستاهای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است و منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه دارای بیشترین تعداد فضاهای ورزشی در بین مناطق 22 گانه شهر تهران است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 افزود: بخش حریم منطقه 20 دارای 30 نقطه جمعیتی و روستایی است که به منظور بهره‌مندی ساکنان از امکانات ورزشی و تفریحی ساخت زمین چمن مصنوعی آن محدوده در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

غفوری با اشاره به اینکه تمامی محله‌های 22 گانه این منطقه صاحب زمین چمن هستند و منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران با داشتن 37 زمین چمن مصنوعی در بین مناطق شهر تهران رکورددار است، خاطرنشان کرد: ساخت فضاهای ورزشی روباز در روستاهای تابعه بخش حریم این منطقه، پس از مکان‌یابی و اهدای زمین از طرف شورای روستا آغاز می‌شود.

وی به احداث مجموعه‌های ورزشی سرپوشیده در بخش حریم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون روستاهای قاسم‌آباد، زمان‌آباد، فیروزآباد و عباس‌آباد علاقمند به مجموعه‌های ورزشی سرپوشیده مجهز شده‌اند.

گفتنی است، روستاهای غنی‌آباد، اشرف‌آباد، قلعه‌نو، چالطرخان، تقی‌آباد، قمی‌آباد، کریم‌آباد، گل تپه، محمود‌آباد، عباس‌آباد علاقمند، اسلام‌آباد، طالب‌آباد، فیروزآباد، قاسم‌آباد، زمان‌آباد و مقیم‌آباد از جمله 30 نقطه جمعیتی روستایی منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران محسوب می‌شوند. 

انتهای پیام/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول