اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کهنوج:

مسئولان کهنوج نگاه خوبی به ورزش ندارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر کهنوج گفت: نگاه مسئولان به ورزش در کهنوج نگاه خوبی نیست و برای هرچه بهتر شدن ورزش در این منطقه به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

مسئولان کهنوج نگاه خوبی به ورزش ندارند

محمد خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج با بیان اینکه مسئولان در شهرستان کهنوج به ورزش به عنوان یک طفیلی و سربار نگاه می‌کنند، اظهار داشت: در صورتی که ورزش می‌تواند تأثیرات مثبت و پیشگیرانه‌ای از نظر ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشد.

وی نگاه مسئولان به ورزش در کهنوج را نگاه خوبی ندانست و تصریح کرد: تأثیر ورزش در جامعه به حدی زیاد است که می‌تواند ملل را به هم پیوند دهد و یا یک ورزشکار خوب مثل مرحوم پوریای ولی، مرحوم تختی و یا مرحوم ناصر حجازی برای جوانان الگو و برای جهانیان درس زندگی باشد.

مربی کنونی تیم فوتبال شهرداری رودبار ابراز داشت: از نظر من همان طور که مسئولان کهنوج در بحث امنیت پافشاری دارند باید در بحث ورزش هم جدی باشند زیرا ورزش روحیه خوب بودن، تلاش و ایستادگی را در جوانان و امیدهای آینده در هر منطقه‌ای در برمی‌گیرد و می‌پروراند.

وی گفت: مسئولان مانند گذشته که مسیر خوبی را در پیش گرفته بودند و آن تقسیم کار بین ادارات برای هرچه بهتر شدن ورزش در این مناطق می‌شود، عمل نمی‌کنند.

معاون سابق اداره ورزش و جوانان کهنوج خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان کهنوج اکثرا بومی هستند و ما در توان آنها می‌بینیم در بخش‌های دیگر عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی عنوان کرد: فرماندار این شهرستان می‌تواند نقش پررنگی را در حمایت از ورزش ایفا کند و ادارات، شرکت‌ها و بانک‌ها را ملزم به همکاری با تیم‌های ورزشی کند.

خزایی اظهار داشت: اگر نگاه ورزش در شهرستان کهنوج عوض شود در این منطقه در هر رشته‌ای می‌توانیم به مردم ایران ورزشکاری از دیار شهید شهسواری معرفی کنیم.

انتهای پیام/80008/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول