اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی قم:

مکان‌نمایی مسکن مهر قنوات نادرست است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی قم از نامناسب بودن محل در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه مسکن مهر قنوات انتقاد کرد.

مکان‌نمایی مسکن مهر قنوات نادرست است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم وحید گلی‌کانی‌ امروز در جلسه شورای مسکن استان وی‍ژه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت که در محل فرمانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در راستای مسکن مهر باید مدنظر قرار داد‌ قرارگیری این پروژه‌ها در داخل شهر است.

وی در ارتباط با مکان قرارگیری پروژه مسکن مهر قنوات گفت: این موضوع باید در زمینه تمام پروژه‌ها عملی شود اما در قنوات‌ پروژه‌های مسکن مهر در مسیر فرعی و دور از شهر قرار گرفته‌اند.

بخشدار مرکزی قم مسافت این پروژه‌ها را بسیار زیاد دانست و گفت: پروژه‌های مسکن مهر نزدیک به هفت کیلومتر از شهر قنوات دور هستند.

گلی‌کانی ادامه داد: با توجه به اعتبار و بودجه‌ای که برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شده است باید این پروژه در یک مسیر اصلی و نزدیک به شهر ساخته شود تا زمینه رفاه مردم فراهم شود.

وی یکی از مشکلات محل پروژه‌های مسکن مهر قنوات را نزدیکی این پروژه‌ها به دامداری‌های قنوات دانست و گفت: نگرانی ما از بوی بد دامداری‌هایی است که در نزدیکی این مکان قرار گرفته است.

بخشدار مرکزی قم با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مسئولان باید جلب رضایت مردم باشد گفت: در صورتی که مسکن مهر قنوات در این محل ساخته شود ممکن است مردم از شرایط آن ابراز نارضایتی کنند.

وی استقبال مردم قنوات از پروژه‌های مسکن مهر را راضی کننده دانست و گفت: تا به الان 120 نفر از مردم قم اقدام به ثبت‌نام برای دریافت مسکن مهر کرده‌اند.

گلی‌کانی یکی از عللی که تعداد بیشتری اقدام به ثبت‌نام برای مسکن مهر نکرده‌اند را فاصله این پروژه از شهر دانست و ادامه داد: این در حالی است که اگر محل پروژه‌های مسکن مهر در نزدیکی شهر و در مکان بهتری قرار گیرد‌ مطمئناً تعداد بیشتری از مردم نسبت به ثبت‌نام اقدام خواهند کرد.

وی در ارتباط با شروع به کار ساخت این پروژه‌ها‌ اضافه کرد: با این وجود ما آمادگی داریم برای 120 نفری که در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند‌ شروع به ساخت پروژه‌ها کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول