اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای مسکن هرمزگان مصوب کرد

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر دیگر در هرمزگان تا دهه فجر

خبرگزاری فارس:‌ به پیشنهاد استاندار هرمزگان، شورای مسکن این استان مصوب کرد که تا دهه فجر سال‌جاری تعداد 10 هزار واحد مسکونی مهر دیگر در هرمزگان به متقاضیان واگذار شود.

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر دیگر در هرمزگان تا دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی یکشنبه‌شب در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار داشت: با تلاش‌هایی که صورت گرفته است سرعت خوب و مناسبی بر روند احداث پروژه‌های مسکن مهر در هرمزگان حاکم شده است.

به گفته وی، در حال حاضر استان هرمزگان با هیچ مانعی در روند احداث واحدهای مسکن مهر روبه‌رو نیست.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: باید گفت که روند کنونی برای استان با توجه به اختصاص 30 میلیون تومان وام ساخت روندی منحصربه‌فرد و مناسب برای ادامه کار ساخت و ساز است.

عزیزی با بیان اینکه باید در راه اتمام تعهد داده شده اراده کرد افزود: با توجه به رفع موانع و فرصت ایجاد شده باید در استان با تمام تلاش مسئولان به کار گرفته شود، که واحدهای مسکونی در کمترین زمان ممکن به مردم تحویل شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 13 هزار واحد مسکونی مهر در استان احداث و تحویل مردم شده است، اضافه کرد: 10 هزار واحد از این تعداد طی روزهای گذشته و توسط رئیس‌جمهور روند واگذاری آنها در سراسر استان محقق شد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تا دهه فجر سال‌جاری باید 10 هزار مسکن دیگر در قالب طرح مهر به متقاضیان واگذار شود، افزود: این موضوع را در نشست امشب مصوب می‌کنیم که طی آن تمامی دستگا‌ه‌ها وظایف خود را بدانند.

وی تاکید کرد: باید تمام برنامه‌ها و هدفگذاری‌ها ظرف مدت 10 روز آینده به شورای مسکن اعلام شود تا از این طریق بتوانیم امور را به طور مناسب پیش ببریم.

عزیزی یادآور شد: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم که محل و مکان قرارگیری پروژه‌های مدنظر برای تحویل و همچنین متولی‌ آنها را معرفی کنند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: علاوه بر شرایط و مزایای اعلام شده نباید فراموش کرد که هرمزگان در فصل زمستان و پاییز از شرایط آب و هوایی خوبی برخوردار است و در حالی که در بسیاری از استان‌های کشور به دلیل سرما و نامناسب بودن شرایط آب و هوایی امور ساختمانی تعطیل می‌شود، در این استان شرایط به گونه‌ای مطلوب فراهم است.

وی گفت: باید از این فرصت نهایت استفاده را برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان برد.

عزیزی در پایان سخنان خود خواهان بررسی مسائل و مباحث بخش حمل و نقل استان، طی نشست آتی شورای مسکن و شهرسازی استان در این شورا شد و افزود: به دلیل تشابه اعضا این شورا می‌توان امور مهم حمل و نقلی را نیز در نشست‌های این شورا بررسی کرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول