اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 21

شکری: سبک تعلیمی امام حسین(ع) مقاومتی بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: سبک و روش تعلیمی امام حسین(ع)، مقاومتی بود و باید از این شیوه پیروی شود.

شکری: سبک تعلیمی امام حسین(ع) مقاومتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام علی شکری عصر امروز در همایش بزرگ مداحان، شاعران و تجلیل از پیرغلامان شهرستان میامی اظهارداشت: امام حسین(ع) درس ایستادگی برابر حیله‌ها و مکر دشمنان را به همگان داد و ما هم باید در راه اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم.

وی افزود: حیات شیعه به عاشوراست و مسئولیت امروز ما که تابع عاشورا هستیم، بسیار سنگین است؛ بنابراین باید ولایت‌مدار باشیم و این سنگر را حفظ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان داشت: هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) سرمایه‌های عظیمی هستند که باید در خط ولایت فقیه و شخص رهبری حرکت کنند و چشم به دیگران نداشته باشند.

شکری گفت: ما سربازان فرهنگی نظام هستیم که هر زمان نیاز باشد به میدان می‌آییم؛ در دفاع مقدس با اسلحه آمدیم و امروز باید با آگاهی و بصیرت برابر هجمه دشمن بایستیم.

وی بیان داشت: ما که دوستدار اهل بیت(ع) و ولایت هستیم؛ باید معرفت دینی را در دل تک تک مردم عمیق‌تر ساخته و خط دشمن‌شناسی را تقویت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت:‌ صرف داشتن محبت اهل بیت(ع) در دل کفایت نمی‌کند؛ بلکه باید موضع دشمنان را بشناسیم تا بتوانیم از خودمان برابر توطئه‌های آنها دفاع کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان میامی نیز در این مراسم گفت: حرکت امام حسین(ع) که از ظهر عاشورا آغاز شد، تاکنون ادامه دارد و رو به افزایش و گسترش است.

عباس‏علی کاظمی با بیان اینکه بسیج ادامه راه عاشوراست، اظهار داشت: اصولی مانند افزایش محبت اهل بیت(ع) بین مردم، کسب معرفت واقع‌‏بینانه نسبت به عاشورا و کسب معرفت دینی و ایمانی برای مقابله با تهاجم دشمنان از جمله مواردی است که در عزاداری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس از میامی، همایش مداحان، شاعران و تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) در شهرستان میامی به همت کانون مداحان و هیئت‏های مذهبی و تبلیغات اسلامی استان سمنان در مجتمع فرهنگی و هنری میامی برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول