اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

امام حسین(ع) به انسان‎های خسته از تبعیض و ذلت هویت بخشید

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: امام حسین(ع) با قیام خونین خود به تشنگان عدالت و انسان‎های خسته از ظلم و تبعیض و ذلت هویت بخشید و راه سعادت و عدم پذیرش ظلم و ستم را به آزادگان جهان آموخت.

امام حسین(ع) به انسان‎های خسته از تبعیض و ذلت هویت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در سپاه این استان با تسلیت ماه محرم الحرام از احیای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فلسفه اصلی قیام امام حسین (ع) نام برد و اظهار داشت: امام حسین (ع) گوهر تابناک و خورشید درخشانی است که همواره بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عنصر جاودانگی در قیام عاشورا که به یقین رمز ماندگاریش در الهی بودنش است، در نهضت خونین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) جلوه‎گر است.

سرافراز تصریح کرد: امام حسین (ع) با قیام خونین خود به تشنگان عدالت و انسان‎های خسته از ظلم، تبعیض و ذلت هویت بخشید و راه سعادت و عدم پذیرش ظلم و ستم را به آزادگان جهان آموخت.

معاون تشکل‎های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امام سوم شیعیان فرمودند، هدف من از قیام عاشورا احیای دین جدم رسول الله (ص) و زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است که باید به این مسائل با توجه به اهمیت والای آن توجه لازم صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همگام شدن با این مهم یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: سستی‌های ایجاد شده در مسیر پیشرفت امت اسلامی در قرن‌های متمادی و قرن جاری به ترک و کمرنگ‌ شدن امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد. 

انتهای پیام/68001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول