اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری:

بصیرت و ولایتمداری لازمه مداحی اهل بیت (ع) است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری گفت: انس با خدا و قرآن، اخلاص، بصیرت، ولایتمداری و مطالعه فراوان لازمه مداحی خاندان رسالت و امامت است.

بصیرت و ولایتمداری لازمه مداحی اهل بیت (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید‌رضا توسلی بعد از ظهر امروز در همایش مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام این استان در شهرکرد با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: انس با خدا و قرآن، اخلاص، بصیرت، ولایت‌مداری و مطالعه فراوان لازمه مداحی خاندان رسالت و امامت است.

جانشین تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری به فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: مداحان اهل بیت باید در بهره‌گیری از احادیث و روایات اهمیت این دو فریضه الهی را برای مخاطبان بیان کنند.

وی ادامه داد: لازم است تا مداحان اهل بیت با شناسایی نوجوانان خوش صدا، مومن و علاقه‎مند به مداحی و تشویق آنان ‌گام‌های بلندتری در راستای ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت و تبیین نقش و جایگاه آنان برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان پرشور و علاقمند به معارف بلند اهل بیت بردارند.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این افتخار بسیار بزرگی برای ذاکران آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است که با خلوص نیت، ذکر پیامبر اعظم (ص) و خاندان پاکش را بر زبان جاری می‌کنند.

توسلی با بیان اینکه در شرایط کنونی مداحان باید با توجه به ترفندهای دشمنان در عرصه‌های مختلف و با به‌کارگیری ابزارهای مناسب در مسیر نهادینه کردن فرهنگ عاشورا حرکت کنند، خاطرنشان کرد: فرمایشات کلیدی اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون فرهنگ ایستادگی و مقاومت، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تبیین آن برای نسل جوان در برنامه‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول