اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری حسینی برپا می‌شود

همایش سراسری مداحان و هیئت‌های مذهبی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: همایش سراسری هیئت‌های مذهبی، روحانیون و نوحه‌خوانان در بویین زهرا برگزار می‌شود.

همایش سراسری مداحان و هیئت‌های مذهبی در بویین زهرا

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: همایش هیئت‌های مذهبی در آستانه فرارسیدن ایام محرم حسینی و سوگواری اباعبدالله الحسین به همت کانون مداحان بویین زهرا صبح امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگ و هنری ولایت بخش مرکزی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: تعدادی از مسئولان هیئت‌ها، تشکل‌های دینی، روحانیون، تعزیه‌خوانان و همچنین پیرغلامان اباعبدالله الحسین هم در این همایش یک روزه حضور دارند.

وی با بیان اینکه تدارک ویژه برای حضور و سخنرانی کارشناسان و اساتید فرهنگی و مذهبی برای این همایش اندیشیده شده است، تصریح کرد: امیدواریم که با برگزاری این مراسم بتوانیم گامی مؤثر در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی در سطح این شهرستان برداشته و سبب آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ عزاداری و سوگواری شویم.

انتهای پیام/77005/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول