اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

راه‌اندازی اتوبوس‌های سیار کتابخانه‌ای در زاهدان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان از راه‌اندازی اتوبوس‌های سیار مجهز به کتابخانه در سطح شهر زاهدان خبر داد.

راه‌اندازی اتوبوس‌های سیار کتابخانه‌ای در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی در مراسم تجلیل از مؤلفان و نویسندگان عرصه کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: فرمانداران تمام شهرستان‌های استان باید نسبت به فعال کردن کمیته‌های نهضت مطالعه مفید اقدام کنند و این کار ضروری است.

وی از راه‌اندازی اتوبوس‌های سیار مجهز به کتابخانه در سطح شهر زاهدان خبر داد و افزود: نصب صندلی و میز مخصوص در داخل اتوبوس‌های شرکت واحد و بوستان‌های شهری به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک شایانی می‌کند.

نماینده عالی دولت در سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه تأثیر بسزایی در رشد و بالندگی افکار عمومی دارد.

نارویی بر شناسایی و قدردانی از مؤلفان و نویسندگان استان تأکید کرد و گفت: ما در سیستان‌وبلوچستان نویسندگان بسیار با استعداد و خلاقی داریم که مظلوم واقع شده‌اند و باید در سطح کشور مطرح شوند.

مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان، 50 کتابخانه باز وجود دارد که تا پایان سال 10 میلیارد ریال کتاب رایگان در اختیار فرهنگ دوستان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام عباس دانشی گفت: طی دو سال گذشته، 500 هزار جلد کتاب رایگان در سطح استان توزیع شده است.

در پایان این مراسم تعدادی از فرمانداران، شهرداران و فرهنگ دوستان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی استان که اقدامات مؤثری در حوزه کتاب انجام داده‌اند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/75002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول