اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

رهنمودهای رهبری باید در هفته کتاب عملی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی باید در هفته کتاب عملی شود.

رهنمودهای رهبری باید در هفته کتاب عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی‌مقدم در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مهریز با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کتابداران اظهار داشت: در هر جای شهرستان که شاهد درخششی در عرصه‌های فرهنگی و علمی در شهرستان هستیم، با بررسی عوامل و زمینه‌های کسب این افتخار می‌بینیم کتابداران و کتابخانه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و ما از نزدیک شاهد تلاش‌های آنها هستیم و می‌بینم که با چه جدیت و پشتکاری زمینه مناسب مطالعه را برای دانش آموزان، دانشجویان و پژوهندگان فراهم می‌کنند.

وی تاکید کرد: همه فعالیت‌ها در حالی انجام می‌شود که در بسیاری موارد از زحمات آنها غفلت شده است.

کیانی‌مقدم افزود: برنامه‌های اعلام شده توسط رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در هفته کتاب، برنامه‌های خوبی است، اما این برنامه‌ها باید به نحوی باشد که شرایط لازم برای اجرای هر چه بهتر فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی فراهم شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز نیز در این نشست با اشاره به چیکده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کتابداران کتابخانه‌های عمومی در تیرماه سال گذشته، به تشریح برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان مهریز پرداخت.

سعید قریشی از برگزاری بیش از 20 برنامه به مناسبت هفته کتاب در مهریز خبر داد و متذکر شد: افتتاح کتابخانه خیری بهادران در هفته کتاب، عضویت رایگان در هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌ها در طول هفته کتاب، برگزاری شب شعر با همکاری کانون ادبی شهرستان در هفته کتاب از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در هفته کتاب است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول