اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان

برنامه‏های متنوع هفته کتاب در استان سمنان تشریح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، برنامه‌های متنوع بیستمین دوره هفته کتاب و کتاب‏خوانی را در این استان تشریح کرد.

برنامه‏های متنوع هفته کتاب در استان سمنان تشریح شد

امیرعلی عموزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس به تشریح برنامه‌های بیستمین دوره هفته کتاب و کتاب‏خوانی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان پرداخت.

وی در همین زمینه افزود: چهار باب ایستگاه مطالعه و یک باب کتابخانه مشارکتی با همکاری اداره کل زندان‏های استان سمنان در هفته کتاب در این استان افتتاح می‏شود.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان همچنین از افتتاح کتابخانه عمومی درجزین و بهره‏برداری از سه مرکز مطالعه شهری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری سمنان خبر داد.

عموزاده گفت: بهره‏برداری از سالن مطالعات کتابخانه عمومی سمنان و تجهیز کتابخانه‏های عمومی این استان در قالب امکانات سخت‏افزاری و کتاب با برآورد 600 میلیون ریال هزینه در هفته کتاب امسال انجام می‏شود.

وی افزود: نرم‏افزار «مشرق» نیز در این هفته به طور رسمی در کتابخانه‏های عمومی استان سمنان با حضور مسئولان بهره‏برداری می‏شود.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان همچنین از تدوین و رونمایی اسناد راهبردی کتابخانه‏های عمومی استان به عنوان یکی دیگر از برنامه‏های هفته کتاب در استان یاد کرد.

وی ادامه داد: دیدار کتابداران با ائمه جمعه و مسئولان اجرایی و فرهنگی استان سمنان، تجدید بیعت کارکنان و کتابداران استان سمنان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، برگزاری جشن بزرگ کتاب شامل تجلیل از خادمان عرصه کتاب و کتاب‏خوانی از دیگر برنامه‏هاست.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان همچنین به برگزاری گردهمایی کتابداران، گردهمایی اعضای برجسته کتابخانه‏ها و نخستین نشست شهرداران شهرهای استان سمنان با مشارکت استانداری سمنان خبر داد.

عموزاده در ادامه به افتتاح انجمن استانی پژوهش و مطالعات اندیشه نو هم‏زمان با هفته کتاب و کتاب‏خوانی در سمنان اشاره کرد.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان از عضویت رایگان در همه کتابخانه‏های عمومی استان سمنان در این هفته خبر داد و گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، شب شعر استانی و نقد و بررسی کتاب در برنامه‏های هفته کتاب استان سمنان گنجانده شده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول