اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین میامی:

خانواده در اسلام مانع آزادی‌های فردی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین شهرستان میامی گفت: خانواده در نظام اسلام نه تنها مانع آزادی‌های فردی نمی‌شود، بلکه ضامن پیشرفت انسان‏هاست.

خانواده در اسلام مانع آزادی‌های فردی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام اباذر محمدی عصر امروز در جمع سرگروه‌های طرح صالحین و فرهنگیان بیارجمند در سالن اجتماعات شهید بهشتی این شهر بیان کرد: خانواده یک نهاد بالنده است که باید در اجتماع حفظ شود و به کارکردهای آن توجه کرد.

وی اظهار داشت: خداوند از خانواده با عنوان «حصین» به معنای دژ محکمی که افراد را از خطرات محفوظ می‌دارد، یاد کرده است.

مسئول نظام صالحین شهرستان میامی خاطرنشان کرد: خانواده، کانون گرمی است که تربیت معنوی فرزندان تنها در آن مکان مقدس امکان‌پذیر می‏شود.

وی تصریح کرد: خانواده‌ای موفق است که شناخت، معرفت و تقویت ایمان در رأس برنامه‌های تربیتی‌اش قرار گیرد و فرزندان را به سمت کمال و رو به جلو هدایت کند.

محمدی گفت: دانشمندان غربی معتقدند تشکیل خانواده یعنی بردگی که مانع آزادی‌های شخصی افراد می‌شود و خانواده یک نهاد ضعیف است.

مسئول نظام صالحین شهرستان میامی ادامه داد: در دین مبین اسلام، به صراحت عنوان شده که خانواده نه تنها مانع آزادی‌های افراد نمی‌شود، بلکه کانون گرمی برای پیشرفت انسان‏ها و زندگی موفق است.

وی عنوان کرد: نمونه خانواده موفق در دین اسلام، اهل بیت(ع) هستند که با تربیت انسان‌های موفق باعث پایداری دین اسلام تاکنون شده‌اند.

انتهای پیام/74007/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول