اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بشرویه:

تربیت دینی فرزندان مهم‌ترین هدف کارگاه‌های آموزش خانواده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی بشرویه ارتقای فرهنگ همسرداری و تربیت دینی فرزندان را از عمده اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده عنوان کرد.

تربیت دینی فرزندان مهم‌ترین هدف کارگاه‌های آموزش خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد خادم ظهر امروز در جلسه برگزاری نخستین کارگاه آموزش خانواده در بشرویه اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی که برای نخستین بار در اداره بهزیستی بشرویه برگزار شد تعداد 40 نفر در آن شرکت کرده و از آموزش‌های ارائه شده بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: این کارگاه با محوریت تفاوت‌های زن و مرد و نقش آنها در زندگی و تکلیف زوجین پیرامون حقوق همدیگر، مسائل جنسی و زناشویی، خانواده و تربیت کودک برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی علاوه بر مفاهیم کلیدی حقوق زوجین نیز ارتقای فرهنگ همسرداری، تربیت دینی فرزندان و گسترش آسایش خانواده و امنیت اجتماعی است.

خادم افزود: در این دوره‌های آموزشی در ارتباط با شناخت تفاوت‌های زن و مرد، حقوق متقابل زن و شوهر، مهارت‌های شناختی خانواده و فرزندپروری به صورت کاربردی مطالبی به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی یادآور شد: از طرفی با ارائه آموزش‌های لازم و کاربردی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توان از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری به عمل آورد.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه با بیان اینکه پیشگیری از معلولیت‌ها نیز یکی از رسالت‌های مهم و بنیادی این اداره است، اظهار کرد: با برگزاری کارگاه‌ها و ارائه آموز‌ش‌های لازم می‌توان از میزان معلولیت‌ها در جامعه جلوگیری و پیشگیری کرد.

خادم ادامه داد: برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی در زمینه‌های مختلف برای جامعه هدف در دستور کار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول