اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی

4 محصول جدید نرم‌افزاری در حوزه خانواده تولید شد

خبرگزاری فارس: مدیر تولید مؤسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی از انتشار چهار عنوان محصول جدید نرم‌افزاری ویژه حوزه خانواده در سال جاری خبر داد.

4 محصول جدید نرم‌افزاری در حوزه خانواده تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سید احمد میرزاده اظهار کرد: نرم‌افزار پنجره‌های باز به عنوان یکی از محصولات مؤسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در زمینه ارتباط مؤثر میان زوجین تولید و در جشنواره رسانه‌های دیجیتال سال جاری معرفی و توزیع شد.

وی ادامه داد: لوح تصویری(VCD) «ایستگاه ارغوانی» در موضوع نشاط و پویایی در روابط همسران از دیگر تولیدات مؤسسه در زمینه خانواده است که بر اساس سئوالات و نیاز مخاطب، ابعاد پویایی و نشاط در خانواده را مطرح می‌کند.

میرزاده از تولید نرم‌افزار «یک جرعه درنگ» خبر داد و اظهار داشت: این نرم‌افزار با محوریت کنترل خشم و هدف کاهش تنش در زندگی خانوادگی تولید شده است.

وی همچنین در ارتباط با تولید نرم افزار «مدیریت تعارضات همسران» به عنوان یکی دیگر از محصولات مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در حوزه خانواده، گفت: این نرم‌افزار که مراحل نهایی تولید را طی می‌کند، چند صد دقیقه فیلم‌های کارشناسی شده با ترکیب‌بندی موضوعی از اساتید حوزه خانواده را دربر ‌گرفته و به تبیین مسائلی درباب مدیریت تعارضات و تنش‌های میان زوجین می‌پردازد.

وی در زمینه سایر محصولات تولیدی مرتبط با حوزه خانواده گفت: دو بسته آموزشی «گفتگوی متفاوت» با موضوع خواستگاری و فرآیند ارزیابی و «چای و شیرینی و گل» با موضوع خواستگاری و فرآیند تصمیم‌گیری که شامل کتاب و یک مجموعه نرم‌افزار می‌شود، از جمله تولیدات مرتبط مؤسسه با حوزه خانواده است.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای با عنوان «قدم‌های یک اندازه» یکی دیگر از تولیدات مؤسسه است که به بحث تفاوت‌های سنی و تأثیرات آن در زندگی مشترک می‌پردازد و همچنین بسته آموزشی «در جستجوی نیمه گم‌شده» نیز در همین راستای حوزه خانواده، به ارائه آموزش در زمینه شیوه‌های همسرگزینی اقدام می‌کند.

میرزاده همچنین از انجام مراحل تولید مجموعه‌ای با عنوان «ازدواج، انتخاب یا سرنوشت» خبر داد و یادآور شد: این مجموعه که در مراحل میانی تولید قرار دارد، به تبیین و بررسی باورهای مؤثر دینی، فرهنگی و خرافی در زمینه ازدواج و اثرات آن بر روی زندگی مشترک می‌پردازد.

انتهای پیام/ 70003/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول