اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

آموزش، اساس تقویت بنیاد خانواده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای خانواده‌ها گفت: آموزش، اساس تقویت بنیاد خانواده محسوب می‌شود.

آموزش، اساس تقویت بنیاد خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان بر لزوم جدی گرفته شدن امور مربوط به خانواده تاکید کرد و اظهار داشت: حساسیت این امور بسیار مهم‌تر از امور دیگر است.

وی آموزش را از اصول تقویت بنیاد خانواده عنوان کرد و افزود: برنامه‌های آموزشی باید برای عموم مردم تدوین و اجرا شود تا نتیجه‌بخش باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بر اساس مطالعات انجام شده خانواده‌هایی که زیر پنج سال از تشکیل آنها می‌گذرد در معرض آسیب بیشتری قرار دارند، تاکید کرد: برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده با نام طرح مطلع مهر باید برای عموم جامعه اعم از شاغلان بخش دولتی و خارج از آن طراحی شود.

وی بر لزوم دقت در کلاس‌بندی آموزش‌های برنامه‌ریزی شده برای طرح ملی مطلع مهر تاکید کرد و گفت: این طرح باید نتیجه آموزشی برای خانواده‌ها داشته باشد چرا که برای برگزاری کلاس‌ها از وقت کاری هزینه می‌شود.

رئوفی‌نژاد برنامه‌های آموزشی طراحی شده را شامل تشویق و ترغیب ازدواج و همچنین پیشگیری از طلاق عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم‌تر بانوان در خانواده و جلوگیری از بروز آسیب در آن تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی تدوین شده برای بانوان در طرح‌ها باید ویژه در نظر گرفته شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: در برخی موارد خانم‌ها ده‌ها دلیل برای طلاق دارند ولی با مدیریت خاص خود و تحمل بالا اقدام به حل مسائل می‌کنند از این رو باید دوره‌های آموزشی برای بانوان با محتوای خاص تدوین شود.

وی اشتغال را یکی از مباحث مهم کارگروه بانوان عنوان و تصریح کرد: شهرک تولیدی بانوان واقع در شهرک صنعتی ظرفیت خوبی دارد که باید از آن استفاده بهینه کرد.

رئوفی‌نژاد به احداث سوله‌های 216 متری برای بانوان اشاره کرد و گفت: این سوله‌ها با قیمت مصوب قبلی به متقاضیان ارائه می‌شود که در حدود 70 تا 80 میلیون تومان است.

وی بر لزوم تشکیل کمیته‌ای برای تعیین تکلیف سوله‌های ویژه بانوان در شهرک صنعتی تاکید کرد و افزود: باید مراحل اجرایی افتتاح از فاز نخست این شهرک نهایی شود.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول