اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت:

استقرار پزشک خانواده یک نیاز اساسی برای استان‏هاست

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت و درمان پزشکی گفت: استقرار پزشک خانواده یک نیاز اساسی برای استان‎هاست و باید در کل کشور این طرح مستقر شود.

استقرار پزشک خانواده یک نیاز اساسی برای استان‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مرضیه وحیددستجردی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: پزشک خانواده از برنامه‎های مهم وزارت بهداشت است و استان بوشهر ظرفیت و آمادگی استقرار این طرح را دارد.

وی تصریح کرد: طرح پزشک خانواده در راستای ایجاد عدالت در سلامت و خدمات پاسخگو در بخش بهداشت و درمان خواهد بود و برای استانی‎هایی مثل بوشهر یک نیاز اساسی است.

وحید دستجردی ادامه داد: سرلوحه کار ما در وزارت بهداشت فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند: «شما کاری کنید اگر مردم بیمار شدند جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند.»

وزیر بهداشت یادآور شد: برنامه جامع علمی سلامت برای توسعه خدمات درمانی در کشور طراحی شده و در استان بوشهر به خوبی جریان دارد.

تقویت آموزش و تحقیقات اولویت وزارت بهداشت در استان بوشهر است

این مسئول گفت: بنای ما این است که آموزش و تحقیقات را به عنوان زیربنای خدمات بهداشتی در استان بوشهر به عنوان یک اولویت تقویت کنیم.

وی هدف از سفر به بوشهر را افتتاح بیمارستان شهدای خلیج فارس و بازدید از چند پروژه بهداشتی در این استان ذکر کرد.

وزیر بهداشت و درمان پزشکی بیان کرد: برای بیمارستان زحمات زیادی کشیده شده که تکمیل شود و با وجود پرسنل متخصص امیدواریم بهترین خدمات در زمینه درمان و آموزش داده شود.

وحید دستجردی خاطر نشان کرد: به دنبال گرفتن مجوز راه‎اندازی رشته‏های تحصیلات تکمیلی جدید در استان بوشهر هستیم.

این مسئول تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رشد و ارتقای جدی داشته و از تیپ سه به تیپ دو ارتقا یافته که همگی از کارهای بزرگی بوده که در این چند سال گذشته انجام شده است.

وی متذکر شد: رمز این موفقیت‎ها بهره‎مندی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از هدایت‎های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بوده است.

وزیر بهداشت و درمان پزشکی در پایان اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نه فقط در مرکز استان بلکه برای تمام شهرستان‎ها منشأ خدمات بزرگی بوده است.

انتهای پیام/66006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول