اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دولت سال ـ جهاد اقتصادی/

عملیات گازرسانی به روستاهای بیرجند آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات گازرسانی به 3 روستای دستگرد، کلاته بجدی و شکراب بیرجند با حضور استاندار، نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی آغاز شد.

عملیات گازرسانی به روستاهای بیرجند آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی ‌در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به سه روستای دستگرد، کلاته بجدی و شکراب بیرجند با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره شهدای هفته دولت را گرامی بداریم، اظهار داشت: باید برای قدردانی از مردم در روستاها و شهرها تلاش مضاعف کرد.
قهرمان رشید با بیان اینکه دولت نهم و دهم اقدامات ارزنده‌ای در تمام بخش‌ها داشته است، گفت: گازرسانی به استان محروم خراسان جنوبی یکی از اقدامات مهم دولت نهم و دهم بوده که باید قدر این نعمت را دانست.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در هفته دولت سال گذشته تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز در استان شش روستا بوده که این رقم در حال حاضر به 22 روستا افزایش یافته است که این نشان از اقدامات و تلاش‌های گسترده در بخش گازرسانی بوده است.
رشید با بیان اینکه در سال گذشته تعداد شهرهای بهره‌مند از گاز در استان شش شهر بوده و تا هفته دولت در سال جاری به 12 شهر افزایش پیدا کرده است، افزود: در زمینه گازرسانی به شهرهای استان شاهد رشد صد در صدی بوده‌ایم.
وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 11 روستا در بیرجند از نعمت ‌گاز برخوردار بوده و عملیات گازرسانی به پنج روستا در حال انجام است که باید با سرعت بیشتر این کار دنبال شود.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نزدیک به 98 درصد جمعیت شهری بیرجند زیر‌پوشش شبکه گاز قرار دارند، گفت: در سطح استان نیز 90 درصد جمعیت شهری زیر پوشش شبکه گاز قرار دارند که باید به این نکته مهم توجه ویژه داشت.
رشید با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 754 پروژه در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر 203 میلیارد و 900 میلیون تومان است.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول