اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به حملات اخیر به غزه:

ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین با اشاره به حملات اخیر به غزه گفت: ماهیت رژیم صهیونیستی برای دنیا آشکار شده و نشان داد که این رژیم خون‌خوار تابع هیچ قانون و قرارداد بین‌المللی نیست.

ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شد

حجت‌الا‌سلام علی ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: این اقدام رژیم جعلی و بی‌هویت اسرائیل یک اقدام وحشیانه و به دور از انسانیت است‌.

ملکی ادامه داد: این اقدام صهیونیسم که ماهیت این رژیم را برای دنیا آشکار کرد و به دنیا این پیام را داد که این رژیم خون‌خوار تابع هیچ قانون و قرارداد بین‌المللی نیست و یک عامل تهدیدکننده برای صلح جهانی به‌خصوص منطقه خاورمیانه است با این حرکت وحشیانه، رژیم منحوس اسرائیل بار دیگر خود را به جهانیان معرفی کرد.  

وی با اشاره به سکوت سازمان و مجامع بین‌المللی که مدعی حقوق بشر هستند، افزود: سازمان و مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر باز هم در سکوت ذلت‌بار خود به سر می‌برند، سازمان ملل بداند اگر در مقابل این حرکت وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم عکس‌العملی نشان ندهد ملت‌های دنیا هیچ اعتمادی به این سازمان‌جهانی نمی‌کنند و مطالب آنها مانند شعاری و نقش روی آب بی‌ارزش برای ملت‌های دنیا و جهانیان نمود خواهد کرد.

امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: سکوت سازمان ملل، بی‌توجهی جهانی نسبت به این سازمان ملل به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی گفت: مردم آگاه جهان در بسیاری از کشورها در مقابل این حرکت شروع به تظاهرات و راهپیمایی کردند و انزجار خود را نشان داده و از دولت‌های خود خواستند در برابر این حرکت ایستادگی کنند.

ملکی اظهار کرد: سران کشورهای عربی اگر در برابر این اقدام جنایتکاران عکس‌العملی نشان ندهند، جایگاه و ارزش خود را در بین ملت خودشان از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: ملت با‌بصیرت، آگاه و ولایت‌مدار ایران با هدایت قلب تپنده جهان اسلام مقام معظم رهبری روز گذشته بعد از نماز عبادی، سیاسی و دشمن‌شکن علیه این حرکت نفرت‌آور اسرائیل راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را به جهانیان ثابت کردند.

ملکی در بخش دیگری از سخنانش درباره سوریه گفت: شعار در سازمان ملل، دموکراسی و مردم‌سالاری است یعنی سرنوشت ملت‌ها به دست خود آنها است و این فقط یک کلام است، چراکه مردم مظلوم سوریه با انتخابات آزاد به پای صندوق رای رفتند و بشار اسد را انتخاب کردند و با آزادی کامل به او رای دادند.

امام جمعه قصرشیرین اظهار کرد: اینک ملت سوریه چون با اسرائیل، سرطان جهانی، تهدیدکننده صلح جهان مخالف است با تهدید آمریکا و کشورهای عربی؛ اشرار را علیه دولت مردمی بشار اسد تحریک و مسلح کرده‌اند.

وی افزود: اگر بشار اسد انتخاب مردم است با چه مجوز جهانی سران کشورهای آمریکا در برابر حکومت سوریه ایستاده‌اند و می‌خواهند استعمار و استکبار جهانی را در سوریه حاکم کنند، چرا اشرار را علیه مردم بی‌دفاع سوریه مسلح می‌کنند. 

امام جمعه قصرشیرین گفت: کشورهای همسایه چون ترکیه، عربستان، قطر و سایر کشورهایی که با اشرار سوریه همکاری می‌کنند، آگاه باشند که کمک امروز شما کمک به کفر به دشمنان اسلام و رسول‌الله(ص) و قرار گرفتن در مقابل قرآن است.

ملکی با بیان اینکه ملت‌های جهان باید از ملت ایران الگو بگیرند، اظهار کرد: تحریم علیه ایران به‌خاطر دشمنی با دین خدا و اسلام است، چراکه ملت ایران ملتی اسلامی است که زیر بار ظلم نمی‌رود و از کشورهای ستمدیده دفاع و در برابر حرکت ظالمانه ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول