اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

تجدیدنظر در ساختار سازمان‌های بین‌المللی ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: هر اقدامی از سوی کشورهای مستقل علیه رژیم اشغالگر قدس همواره با مخالفت حامیان صهیونیسم مواجه می‌شود و تجدیدنظر در ساختار سازمان‌های بین‌المللی را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

تجدیدنظر در ساختار سازمان‌های بین‌المللی ضروری است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به نقش مقاومت فلسطینیان نوار غزه در مقابل زیاده‌خواهی‌های اشغالگران قدس اظهار کرد: ساکنان مظلوم این منطقه سال‌هاست که تحت فشارهای مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی قرار دارند اما برای دفاع از آرمان و باز پس‌گیری سرزمین‌های خود همچنان محکم و استوار ایستاده‌اند و همین پایداری موجب خشم صهیونیست‌ها از آنان شده است.

وی با انتقاد از موضع کشورهای عربی در قبال اقدامات وحشیانه و نژادپرستانه صهیونیست‌ها گفت: برخی از این کشورها برای ایجاد بی‌ثباتی در سوریه، منابع عظیم مالی و تسلیحاتی در اختیار تروریست‌ها قرار داده‌اند اما حاضر نیستند کوچک‌ترین حمایتی از مردم ستمدیده فلسطین برای دفاع از خود در مقابل متجاوزان به عمل آورند.

نماینده دوره هفتم مجلس، حمایت سیاسی و نظامی آمریکا و همپیمانانش را از نژادپرستان اشغالگر در تدوام جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی موثر دانست و گفت: بدون حمایت و پشتیبانی قدرت‌های استکباری، اشغالگران سرزمین فلسطین قادر به ادامه حیات ننگین خود نیستند.

این کارشناس حقوق بین‌الملل وجود حق ظالمانه وتوی آمریکا در شورای امنیت را باعث بی‌خاصیت شدن این شورا در حل بحران‌های جهانی از جمله موضوع فلسطین عنوان کرد و افزود: هر اقدامی از سوی کشورهای مستقل و مجامع بین‌المللی علیه رژیم اشغالگر قدس همواره با مخالفت حامیان صهیونیسم مواجه می‌شود که همین وضعیت، تجدید‌نظر در ساختار سازمان‌های بین‌المللی را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

شایق تصریح کرد: در شرایط کنونی تنها راه مقابله با اشغالگران قدس، استفاده از همه امکانات جهان اسلام علیه متجاوزان به سرزمین فلسطین است و اگر تنها بخشی از این امکانات به کار گرفته شوند، نابودی رژیم پوشالی صهیونیسم حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول