اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری راهپیمایی باشکوه

مردم ولایت‌مدار کردستان جنایت‌های استکبار جهانی را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور و در اجتماعی ده‌ها هزار نفری مردم ولایت‌مدار کردستان جنایت‌های جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی را محکوم کردند.

مردم ولایت‌مدار کردستان جنایت‌های استکبار جهانی را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال که ظهر امروز پس از اقامه خطبه‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف کردستان برگزار شد مردم ولایت‌مدار این استان مرزی در صفوفی به هم پیوسته با شعارهایی منسجم توطئه‌های آمریکا و جبهه استکبار را برضد مسلمانان جهان و مردم مسلمان ایران محکوم کردند.

در این راهپیمایی دشمن‌شکن جوانان و نوجوانان کردستانی با شعارهایی اسلامی و برگرفته از خلوص نیت و عشق و ارادت آنان به رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) بار دیگر توطئه‌های کشورهای غربی و اهانت‌های آنان علیه مقدسات اسلامی را محکوم کرده و همه این برنامه‌های ضد اسلامی را از ناحیه رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جهانخوار دانستند.

راهپیمایان سنندجی بار دیگر بر تبعیت از منویات عالمانه مقام معظم رهبری، حفظ انسجام و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف اسلامی، بسیج همه نیروها و امکانات کشور در برابر توطئه‌های دشمنان و تقویت وحدت و همدلی مردم و مسئولان تأکید کردند.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس به همراه اسرائیل نگت باد آمریکا شرمت باد در خیابان‌های سنندج فضایی ضداستکباری را به وجود آورده بود که نشان از زنده بودن روحیه استکبارستیزی و نفی هرگونه توطئه از سوی دشمنان انقلاب اسلامی توسط مردم ولایت‌مدار و مرزدار کردستان است.

گفتنی است در پایان راهپیمایی ضداستکباری مردم ولایت‌مدار کردستان و به ویژه شهر سنندج قطع نامه‌ای در محکومیت توطئه‌های جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی قرائت شد و پرچم و نمادهای کشورهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول