اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیرکل راه و شهرسازی همدان معرفی شد

خبرگزاری فارس: امروز از زحمات سیدکمال‌الدین میرجعفریان تقدیر و غلامرضا سقندلی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان معرفی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با حضور تنی چند از مسئولان استانی معرفی شد.

در این مراسم از زحمات سیدکمال‌الدین میرجعفریان تقدیر و غلامرضا سقندلی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان همدان در این مراسم اظهار داشت: بیلان کاری ما باید قضاوت مردم باشد و من در طول خدمت سه ساله خود در همدان، جز نیکی و برخورد بزرگ‌منشانه مردم با مسئولان در مواجهه با کمی و کاستی‌های موجود چیزی مشاهده نکردم.

میرکمال‌الدین میرجعفریان افزود: کارهای بزرگی در سطح عمران استان انجام گرفته و قطار توسعه با سرعت بالایی در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: همدان مرکز توزیع ترافیک شش استان کشور و مسیر عبور زائران کربلا است که در این راستا آزادراهی با عنوان کربلا ایجاد و عملیات اجرایی آن سرعت گرفت که در حداقل زمان به کربلا می‌رسد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: همچنین طی سال‌های اخیر احداث پروژه‌های عظیم مسکن مهر عملیاتی و به بهره‌برداری رسید به طوری که 13 هزار و 286 واحد مسکن مهر آماده تحویل است و بیش از 12 هزار واحد مسکن نیز در حال اتمام کارهای عملیاتی و تکمیلی بوده و در دهه فجر تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای نیز در زمینه شهرسازی، معابر شهری، زیرساخت و حمل و نقل استان از قبیل احداث راه‌آهن انجام گرفته است.

میرجعفریان تصریح کرد: بیش از 370 کیلومتر بزرگراه در دست اقدام است و بیش از 500 کیلومتر راه روستایی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: از پروژه‌های مهر ماندگار 10 پروژه اختصاص به اداره کل راه و شهرسازی دارد که از آن جمله می‌توان به احداث بیمارستان در کنار مساکن مهر، شبکه حمل و نقل و ساختمان‌‌های خدماتی اشاره کرد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان همدان در پایان گفت: ترفیع و ایمن‌سازی جاده‌ها نیز انجام شده که تعدادی از این طرح‌ها به نتیجه رسیده و سایر طرح‌ها نیز در حداقل زمان ممکن به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول