اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف مبارزه با تهدیدات نرم دشمن

نرم‌افزار جامع شهدای منطقه شبستر رونمایی شد

خبرگزاری فارس: به منظور ارج نهادن، معرفی آثار و سجایای اخلاقی شهدای منطقه شبستر، انعکاس و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس همچنین پیشبرد اهداف مبارزه با تهدیدات نرم دشمن از نرم‌افزار جامع شهدای این منطقه رونمایی شد.

نرم‌افزار جامع شهدای منطقه شبستر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ و والای شهیدان انقلاب اسلامی، معرفی آثار و سجایای اخلاقی و معنوی شهدای منطقه شبستر، انعکاس و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و به منظور پیشبرد اهداف مبارزه با تهدیدات نرم دشمن، همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه با حضور حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه، جمشید عقلمند فرماندار شبستر، ابوالفضل حسن‌پور فرمانده سپاه منطقه و علی بیرامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از نرم‌افزار فرهنگی چند رسانه‌ای شهدای منطقه شبستر با عنوان «سبکبالان دیار ولایت» در محل اتاق جلسات سپاه ناحیه شبستر رونمایی شد.

امام جمعه شهرستان شبستر نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهداست، از این رو عزت و بیداری اسلامی حاصل ایثارگری‌ها، شهامت‌ها و پاکبازی‌های شهداست.

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده ادامه داد: به تعبیر امام راحل مکتبی که شهادت دارد، اسارت ندارد بنابراین اخلاص، صداقت، یکرنگی و پیروی از ولایت فقیه با اتحاد و انسجام درس بزرگی است که باید از شهدا الهام بگیریم.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شبستر نیز در حاشیه برگزاری مر‌اسم رونمایی از نرم‌افزار سبکبالان دیار ولایت گفت: این نرم‌افزار ارزشمند فرهنگی به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه شبستر و بسیج دانشجویی ولایت این شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی دو نفر از دانشجویان بسیجی به نام‌های مهدی جعفری‌اقدم خامنه و مریم نوپیدا از افسران جنگ نرم حوزه بسیج دانشجویی ولایت تهیه شده است.

علی رجبی ادامه داد: نرم‌افزار سبکبالان دیار ولایت در چهار بخش سرداران شاخص سپاه عاشورا، شهدای منطقه شبستر به تفکیک شهرها و روستاهای منطقه، فیلم و تصاویر پایداری رزمندگان و پیشکسوتان منطقه شبستر در قالب دو هزار و 100 فایل در مدت پنج ماه تهیه و تدوین شده که شامل عکس، خاطره، دست‌نوشته، زندگینامه، وصیتنامه و دیگر آثار مکتوب به جا مانده از شهدای منطقه شبستر است.

وی از تمام فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه شبستر و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان که اطلاعات و آثار شهدا را به منظور تهیه این اثر ارزشمند فرهنگی در اختیار روابط عمومی و تبلیغات سپاه شبستر گذاشتند، تشکر کرد.

رجبی اظهار امیدواری کرد؛ با جمع‌آوری و آرشیو اطلاعات و آثار دیگر شهدای گرانقدر شهرستان شبستر بتوان روز به روز در زمینه تکمیل و به‌‌روزرسانی این اثر معنوی گام‌های موثری برداریم چراکه شهدا ذخیره پایان‌ناپذیر در فرهنگ ما هستند.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول