اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای استفاده اساتید و دانشجویان

اینترنت بی‏سیم در دانشگاه آزاد دماوند راه‌‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: برای استفاده اساتید و دانشجویان، اینترنت بی‌‏سیم در این دانشگاه راه‌‏اندازی شد.

اینترنت بی‏سیم در دانشگاه آزاد دماوند راه‌‏اندازی شد

حمیدرضا حسینی‏‌دانا امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در راستای خدمات‌‏رسانی به اساتید و دانشجویان برای استفاده از شبکه اینترنت، این امکان در قالب اینترنت بی‌‏سیم در اختیار اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجا که شهرستان دماوند از بستر مخابراتی مناسب برخوردار نیست، از محل مازاد اینترنت بخش‌های اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، این امکان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: بدیهی است در روزهای ضروری و خاص همچون روزهای ثبت‌‏نام، این خط اینترنت قطع می‏شود و در فرآیند ثبت‏‌نام مورد استفاده قرار می‏گیرد.

حسینی‏‌دانا بیان کرد: همچنین در فروردین ماه سال جاری فیبر نوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند متصل شد و این امکان را به وجود آورد که پهنای باند دانشگاه برای انجام فعالیت‏های مختلف به 16 مگابیت بر ثانیه برسد.

وی افزود: عملیات کشیدن فیبر نوری در منطقه از سال 85 توسط مخابرات دماوند آغاز شد و پس از پیگیری‏های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با 5 هزار متر فیبرکشی به اتاق سرورهای دانشگاه راه یافت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نخستین مکان در این شهرستان است که به چنین امکانی دست می‏یابد و به این ترتیب ثبت‏نام دانشجویان سریع‏تر خواهد بود و بستر تحقیقاتی و پژوهشی نیز در دانشگاه با دسترسی راحت دانشجویان و اساتید امکان بیشتری می‏یابد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول