اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خبر داد

انعقاد قرارداد آموزشی فنی و حرفه‌ای با دانشگاه آزاد صحنه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از انعقاد قرارداد آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان صحنه خبر داد.

انعقاد قرارداد آموزشی فنی و حرفه‌ای با دانشگاه آزاد صحنه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرشید امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های کلی اشتغال از سوی ایشان و تاکید بر تربیت نیروی کار متخصص و صاحب مهارت و آماده کردن منابع انسانی برای ورود به عرصه کار و کارآفرینی، اظهار کرد: پرورش نیروهای مستعد و خلاق، زمینه تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم می‌کند.

امیری توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی در سطح دانشگاه‌ها را برای اشتغال پویا و مولد ضروری دانست و بیان داشت: این قرارداد آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی دانشجویان در مسیر ترویج فرهنگ کار منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با بالا رفتن میزان فارغ‌التحصیلان جویای کار و تقاضای زیاد برای شغل، افرادی که صاحب مهارت هستند، قطعاً در تصاحب فرصت‌های شغلی موفق‌تر خواهند بود.

امیری تاکید کرد: با توجه به تجهیزات و امکانات مناسب مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، این آموزش‌ها در ارتقاء کیفیت آموزشی دانشگاه‌ها و افزایش دانش فنی و مهارتی دانشجویان نقش بسزایی دارد.

وی اظهار کرد: نقص‌یابی خودرو و انتقال قدرت خودرو، حرفه‌هایی است که به‌مدت 720 نفر ساعت به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول