اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر خواستار شد

ارتقای سطح علمی دانشگاه آزاد شوش

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: ارتقای سطح علمی در دانشگاه آزاد اسلامی شوش ضروری است و باید در این راستا تلاش کرد.

ارتقای سطح علمی دانشگاه آزاد شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش سروش زرین‌آبادی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه دانشگاه آزاد شهرستان شوش اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در آینده شاهد ارتقای سطح این دانشگاه از واحد به مرکز خواهیم بود.

وی افزود: در این مدت دانشگاه آزاد شهرستان شوش با وجود مشکلات و نبود امکانات، رشد بسیار مناسبی داشته است و باید سرعت توسعه و ارتقای جایگاه علمی این دانشگاه افزایش یابد.

وی افزایش تعداد دانشجو را ثمر تلاش مسئولان دانشگاه دانست و گفت: در این مدت با تلاش‌های بی‌وقفه انجام شده، این دانشگاه توانسته تعداد دانشجویان زیادی را جذب کند و نسبت به جذب هیئت علمی متخصص نیز اقدام کرده است که این خود عاملی برای ارتقای سطح علمی این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر همچنین خواستار توجه مسئولان شهرستان شوش برای رشد و بالاندگی بیشتر این واحد شد و خاطر نشان کرد: توجه نهادهای دولتی شهرستان شوش به این دانشگاه می‌تواند در راستای افزایش سطح تاثیرگذاری این واحد دانشگاهی بر شهر شوش مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر به دلیل اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوش زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحدجامع شوشتر اداره می‌شود در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/72006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول