اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد:

پل هوایی مقابل دانشگاه آزاد رشت نصب شود

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد ضرورت احداث پل هوایی عابر پیاده در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را مورد تاکید قرار داد.

پل هوایی مقابل دانشگاه آزاد رشت نصب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا اقدامی در دیدار با شهردار رشت درباره مشکلات تردد و پارک خودروهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در اطراف این دانشگاه اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که دانشجویان و مردم منطقه با آن مواجه هستند کمبود فضا برای پارک خودرو در اطراف فضای آموزشی این واحد دانشگاهی در منطقه پل تالشان رشت است.

وی با بیان اینکه این مسئله مشکلاتی را برای دانشجویان و استادان و ساکنان اطراف واحد رشت به وجود آورده است، افزود: دانشجویان و ساکنان دو شهرک جنب ساختمان مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) واقع در پل تالشان هنگام تردد از عرض خیابان با خطر تصادف با خودروهای در حال تردد از مسیر میدان گاز به لاکان و بالعکس مواجه هستند که با مکاتبات قبلی نصب یک دستگاه پل هوایی عابر پیاده در این مکان به شدت احساس می‌شود.

محمدحسین سرورالدین رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نشست مذکور با اشاره به ضرورت توسعه آموزش عالی و فضای آموزشی کشور و منطقه و نیز نیاز به زیباسازی فضای موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در کنار بافت شهری اظهار کرد: توسعه فضای آموزشی این واحد آسیبی به زیبایی شهر وارد نمی‌کند و در این راستا باید پیرامون آماده‌سازی از نظرات کارشناسی و مساعدت‌های شهر سازی شهرداری رشت در توجه به نکات فنی و رعایت اصول در معماری و شهرسازی بهره گرفت.

شهردار رشت نیز در نشست مذکور با اشاره به مشکلات تردد دانشجویان و نبود امکان پارک خودروی آنها، اظهار کرد: مسایل و مشکلات مطرح شده پس از بررسی کارشناسانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم به‌زودی در راستای برطرف کردن مشکلات موجود راهکارهایی ارائه شود.

محمدعلی ثابت‌قدم افزود: با بازدیدهای صورت گرفته از مکان مورد نظر در جریان مشکلات تردد دانشجویان دانشگاه آزاد رشت و پارکینگ قرار گرفتیم و پس از بررسی و کارشناسی موارد، نسبت به برطرف شدن مشکلات موجود در این منطقه، پیگیری و مساعدت لازم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول