اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران:

هیئت‏های بسکتبال تهران مورد بی‌‏مهری قرار می‏گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال استان تهران گفت: متأسفانه هیئت‏های بسکتبال در نقاط مختلف استان تهران مورد بی‏‌مهری قرار می‏گیرند.

هیئت‏های بسکتبال تهران مورد بی‌‏مهری قرار می‏گیرند

کامبیز قائمیان امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: معضلات، مشکلات و کمبودهای بسکتبال در استان تهران بارها بیان شده است و مسئولان به خوبی از آنها باخبر هستند.

وی ادامه داد: منظور از لزوم ایجاد امکانات، فقط اشاره به پول نیست؛ زیرا معتقدیم که مسائل مالی در درجه آخر امکانات قرار دارد.

قائمیان اضافه کرد: وهله نخست پشتیبانی، بها دادن به رؤسای هیئت‏های بسکتبال در تهران و شهرستان‏های تابعه است.

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران افزود: اما با تأسف، این افراد که با فداکاری از زندگی شخصی گذشته و وقت ارزشمند خود را صرف توسعه ورزش در میان جوانان می‏کنند، گاه مورد بی‌‏مهری قرار می‏گیرند.

وی ادامه داد: بسکتبال به عنوان ورزشی تکنیکی برای توسعه خود نیازمند ابزار لازم بوده و نخستین ابزار مورد نیاز در این زمینه، وجود سالن ورزشی استاندارد است.

قائمیان اضافه کرد: این در حالی است که شهرستان‏های حواشی تهران دارای استعدادها و ظرفیت‏های بالقوه و گاه حیرت‏‌آوری هستند.

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران افزود: این جوانان به شرط اختصاص امکانات می‏توانند پشتوانه بسیار خوبی برای تیم‏های استانی و حتی تیم ملی محسوب شوند.

انتهای پیام/2568/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول