اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال کشور

شهرداری کاشان به سختی از سد تأسیسات دریایی گذشت

خبرگزاری فارس: تیم شهرداری کاشان در هفته دوم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل حریف خود به برتری نزدیکی رسید.

شهرداری کاشان به سختی از سد تأسیسات دریایی گذشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان دیدار تیم‌های فوتسال شهرداری کاشان و تیم تأسیسات دریایی تهران که پنجشنبه شب در سالن جهان پهلوان تختی کاشان به قضاوت یحیی حسینی تالاری، انور ابراهیم‌پور، مرتضی توکلیان و علی هاشمی برگزار شد در پایان با برتری 3 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید.

در این دیدار و در نیمه نخست تیم تهرانی توسط احمد پری‌آذر از میزبان خود شهرداری کاشان یک بر صفر جلو افتاد اما بازیکنان شهرداری کاشان قبل از پایان نیمه نخست موفق شدند توسط محمدحسین منصوری‌نیک بازی را به تساوی کشانده و دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم با وجود آنکه بازی بهتری از سوی بازیکنان تیم شهرداری کاشان ارائه شد اما تیم میهمان برخلاف جریان بازی موفق شد توسط حسن محمدی دروازه شهرداری کاشان را باز کند و از میزبان خود بار دیگر پیشی بگیرد.

تیم شهرداری کاشان بعد از دریافت گل با چند تعویض و جابجایی و ارائه یک بازی روان و سرعتی موفق شد دو بار توسط سعید کشانی دروازه تیم تأسیسات دریایی را باز کند و بازی را در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان رساند.

شهرداری کاشان در حالی اولین پیروزی خود را جشن گرفت که در هفته نخست این رقابت‌ها در اصفهان نتیجه را با حساب 5 بر 3 به تیم گیتی‌پسند این شهر واگذار کرده بود.

بازیکنان تیم فوتسال شهرداری کاشان را در این دیدار بازیکنانی چون محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، سعید کشانی، محمدحسین منصور‌ی‌نیک، علی تسلیمیان، احمد نظری، محسن منتظم، علی‌اصغر مدنی، امید مولایی، حامد جعفریان، ابوالفضل کریمی و مهرداد پارسا تشکیل می‌دادند که با سرمربی‌گری سعید محمودی توانستند فاتح این مسابقه لقب گیرند.

بازیکنان تیم تأسیسات دریایی نیز در این دیدار شامل میشل پتروس، احمد پری‌آذر، امید صدیق، بهرام تکاملی، حسن محمدی، اصغر قهرمانی، سینا پاک‌بین، میثم بایرامی، محمد قاضی، محمد نوروززاده و سجاد تربت بودند که با هدایت محسن خیری به مصاف میزبان کاشانی خود آمدند.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود.

در گروه اول این رقابت‌ها تیم شهرداری کاشان به همراه تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، نفت امیدیه، فردوسی مشهد، تأسیسات دریایی، شهروند بابل، اعتماد ایرانیان مشهد و هومن سازه ماهشهر رقابت دارند.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول