اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران:

فوتسال کهگیلویه و بویراحمد بدون حمایت به فراموشی سپرده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه نبود اسپانسر اصلی‌ترین مشکل نماینده فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته سه کشور است، گفت: بدون حمایت، فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در کشور به فراموشی سپرده می‌شود.

فوتسال کهگیلویه و بویراحمد بدون حمایت به فراموشی سپرده می‌شود

اسماعیل پناهپوری امروز در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی ارتقای سطح کیفی فوتسال گچساران که زیر نظر حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در دعوت شمس به گچساران برای برگزاری یک دوره آموزشی فوتسال اظهار کرد: برای اولین بار کلاس توجیهی ارتقای سطح کیفی فوتسال گچساران امروز با شرکت 85 نفر از مربیان و بازیکنان فوتسال این شهرستان و همچنین شهرهای مجاور زیر نظر استاد حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران برگزار شد.

وی میزان استقبال از این دوره آموزشی را خیلی خوب توصیف کرد و افزود: در این دوره آموزشی یک روزه مربیان و بازیکنان فوتسال با علم و دانش روز این رشته آشنا شدند و بر اطلاعات و دانش خود افزودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه برگزاری این دوره آموزشی زیر نظر استاد حسین شمس می‌تواند سبب پیشرفت فوتسال این شهرستان شود، یادآور شد: در پایان این دوره گواهی شرکت در کلاس به افراد شرکت‌کننده اهدا خواهد شد.

پناهپوری ابراز امیدواری کرد که اداره ورزش و جوانان گچساران بتواند با کمک و همکاری مسئولان زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف ورزشی را فراهم کند.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتسال فولاد سادات گچساران اظهار کرد: تیم فوتسال فولاد سادات گچساران به عنوان تنها نماینده این رشته در کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر در لیگ دسته سه کشور فعالیت می‌کند که در صورت تأمین اعتبارات لازم، این تیم می‌تواند پیشرفت خیلی خوبی در سطح کشور داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران نبود اسپانسر را اصلی‌ترین مشکل نماینده فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته سه کشور دانست و افزود: انتظار داریم که مسئولان نگاه بیشتری به این تیم داشته باشند و با حمایت بیشتر خود، زمینه موفقیت این تیم را مهیا کنند.

پناهپوری ادامه داد: تنها با حمایت بیشتر می‌توان به موفقیت تیم فوتسال فولاد سادات در سطح کشور امیدوار بود و بدون آن به طور یقین فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در کشور به فراموشی سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول