اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

برد فوتسال ایران برابر اسپانیا حاشیه‌سازان را به حاشیه برد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: برد برابر اسپانیا موجب شد حاشیه‌های زیادی که توسط برخی افراد برای تیم ملی ایجاد شده بود به فراموشی سپرده شود و تیم ایران روحیه خود را پیدا کند.

برد فوتسال ایران برابر اسپانیا حاشیه‌سازان را به حاشیه برد

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دیدار تیم ملی فوتسال ایران با اسپانیا دو نیمه متفاوت داشت و بازیکنان ایران به دلیل ترس از نام حریف نیمه نخست را خوب آغاز نکردند اما با فرو ریختن این ترس و فشار روی حریف نیمه دوم را بسیار بهتر بازی کردیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم کسب چنین نتیجه‌ای موجب نشود بازیکنان تیم ایران دچار غرور کاذب شوند و بازی‌های بعدی با سایر تیم‌ها را دست کم بگیرند چرا که به وجود آمدن چنین اتفاقی بسیار به ضرر ایران تمام می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: خوشبختانه کسب چنین نتیجه‌ای برابر تیم اسپانیا موجب می‌شود حاشیه‌های زیادی را که یک سری افراد برای تیم ملی راه انداختند به فراموشی سپرده شود و روحیه تیم ملی نیز بالا برود.

وی اضافه کرد: من گمان می‌کنم اگر تیم ایران در گروه خودش رتبه دوم را کسب کند این‌گونه که از جدول رقابت‌ها تا پایان کار مشخص است می‌تواند بیشتر به سودش باشد زیرا دیگر به تیم‌هایی مانند برزیل و روسیه یا ژاپن و تایلند که روی تیم ایران شناخت دارند، برخورد نمی‌کنیم.

افضل افزود: سرمربی تیم ملی می‌توانست در جایگزینی نفرات ذخیره و اصلی انتخاب‌های بهتری داشته باشد و بازیکنانی را به میدان بفرستد که در حد بازیکنان اصلی و از تجربه بالاتری برخوردار باشند.

وی با اشاره به عدم حضور وحید شمسایی در تیم ملی تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی نشان دادند که همه خوب و از آمادگی بالایی برخوردارند و نبود این بازیکن در تیم ملی احساس نشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه کرد: تیم خوبی داریم که امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوب خود را در دیدارهای آینده نیز نشان دهیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول