اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین شمس:

گچساران بازیکنان فوتسال در حد تیم ملی دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: گچساران استعدادهای خوبی در رشته فوتسال دارد و می‌تواند بازیکنان خوبی را به کشور و تیم ملی معرفی کند.

گچساران بازیکنان فوتسال در حد تیم ملی دارد

حسین شمس در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی ارتقای سطح کیفی فوتسال گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: به دعوت تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امروز یک دوره کلاس توجیهی ویژه ارتقای سطح کیفی فوتسال این شهرستان با حضور مربیان، بازیکنان و علاقه‌مندان به رشته فوتسال برگزار کردیم.

وی یادآور شد: مدت‌ها بود که نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران و برخی از مسئولان تلاش کردند که چنین دوره‌ای در این شهرستان برگزار شود و ما به دنبال این هستیم که در صورت استقبال هر چه بیشتر، این دوره‌ها را در ماه‌های بعدی نیز برگزار کنیم.

مدرس فدراسیون فوتبال ایران هدف برگزاری این دوره آموزشی را افزایش و ارتقای سطح کیفی مربیان و بازیکنان فوتسال گچساران عنوان کرد و افزود: در این دوره آموزشی افراد شرکت‌کننده با جدیدترین اطلاعات و دانش روز فوتسال آشنا شدند و این کلاس آموزشی می‌تواند سبب رشد و پیشرفت فوتسال گچساران شود.

شمس ادامه داد: استقبال خوبی از این دوره آموزشی شد و به اعتقاد من حتی اگر یک نفر علاقه‌مند در این دوره آموزشی شرکت داشت، برای ارتقا و رشد فوتسال گچساران کافی بود، ولی خوشبختانه میزان علاقه‌مندی و استقبال از کلاس بسیار خوب و راضی‌کننده بود.

وی در خصوص وضعیت فوتسال گچساران گفت: من شنیده‌ام که گچساران استعدادهای خوب و بالایی در رشته فوتسال دارد و می‌تواند بازیکنان خوبی را به کشور و حتی تیم ملی معرفی کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران افزود: گچساران می‌تواند با هزینه کم یک تیم فوتسال در لیگ دو راه‌اندازی کند و من فکر می‌کنم که این مسئله می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت فوتسال گچساران را فراهم کند.

شمس تأکید کرد: با توجه به علاقه‌مندی مردم گچساران به رشته فوتسال، نیاز است که از سوی مسئولان توجه بیشتری به این رشته شود و برای رشد و ارتقای آن مسئولان باید نگاه حرفه‌ای به فوتسال داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول