اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیانگذار بانک گردشگری:

انجام اصلاحات در بخشنامه‌های بانکی ضروری است

خبرگزاری فارس: بنیانگذار بانک گردشگری انجام اصلاحات جدی و اساسی در رویه‌ها و بخشنامه‌های بانکی را امری ضروری خواند و گفت: نگاه بانک‌ها به مشتریان باید تغییر یابد که این امر با اصلاح ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد.

انجام اصلاحات در بخشنامه‌های بانکی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی جهانگیری بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین شعبه بانک گردشگری در استان کرمان اظهار داشت: نقش بانک گردشگری مانند دیگر بانک‌های ایران تجاری است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دست‌اندرکاران بانک گردشگری به سوی حوزه گردشگری است، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم گردشگری نامی است که همراه با آن نشاط و زیبایی به زندگی می‌آید.

جهانگیری تصریح کرد: مقوله گردشگری در سبد هزینه خانوارهای ایرانی قرار دارد و فرهنگ هر ایرانی این مقوله را در سبد زندگی آنها نهادینه کرده است.

وی بیان داشت: امروز ارائه خدمات گردشگری و باز شدن پای این بخش به سبد خانوارها به عنوان استراتژی بانک گردشگری است.

جهانگیری با بیان اینکه امروز هتل‌های پنج ستاره توجیه اقتصادی ندارند، افزود: بناهای تاریخی در ایران باید به عنوان مقصد گردشگری مورد استفاده قرار گیرند.

وی ابراز امیدواری کرد: تاسیس باشگاه گردشگری ایرانیان و نهادینه کردن وام سفر برای اعضا توسط بانک گردشگری صورت گرفت که در زمینه ایجاد فرهنگ گردشگری موثر بوده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: مجموعه گروه مالی بانک گردشگری بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در ایران را در دست دارد.

وی بیان داشت: امیدواری بانک گردشگری و مجموعه گروه مالی این بانک بتواند گام‌های اساسی در زمینه گردشگری بردارد هرچند که تنگناهای کاری و دست و پاگیر وجود دارد.

جهانگیری انجام اصلاحات جدی و اساسی در رویه‌ها و بخشنامه‌های بانکی را امری ضروری خواند و گفت: نگاه بانک‌ها به مشتریان باید تغییر یابد که این امر با اصلاح ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بانک گردشگری وارد فعالیت‌های صنعتی و معدنی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مجموعه‌های بزرگ صنعتی ایران که 18 درصد محصولات فولادی در ایران را تولید می‌کند، زیر حمایت بانک گردشگری قرار دارد.

جهانگیری ابراز داشت: استان کرمان بهشت معادن ایران است و بانک گردشگری می‌تواند در زمینه صنعتی و معدنی در این خطه گام بردارد.

انتهای پیام/80019/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول