اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه خبر داد

تسهیلات بانکی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل/ اعلام جزئیات تا پایان آذر

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها گفت: در نظر داریم برای نوسازی ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون و سواری تسهیلات بانکی بدهیم و جزئیات آن را نیز تا پایان آذر ماه اعلام خواهیم کرد.

تسهیلات بانکی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل/ اعلام جزئیات تا پایان آذر

شهریار افندی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسئولیت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور بعد از ایجاد تبصره 13 و ستاد حمل و نقل سوخت، به عهده این ستاد است و سازمان پایانه‌ها هم جز متولیانی است که طرح‌های خود را به ستاد حمل و نقل ارسال می‌کند.

وی بیان کرد: سال گذشته 3 هزار مینی‌بوس و اتوبوس در کشور نوسازی شدند به طوری که به ازای هر اتوبوس 15 میلیون تومان و به ازای هر مینی بوس هم 8 میلیون تومان یارانه نقدی پرداخت کردیم.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها تصریح کرد: امسال نیز در نظر داریم با تفاهمنامه‌ای که با بانک مسکن خواهیم بست برای اتوبوس و کامیون‌ها بتوانیم وام هفت ساله بگیریم که جزئیات آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

افندی‌زاده گفت: در مورد مینی‌بوس و سواری هم با بانک مهر تفاهمنامه‌ای تنظیم کردیم که به زودی امضا می‌شود و جزئیات آن را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تصادفات جاده‌ای و درصد تقصیر اتوبوس‌ها گفت: نظرات مربوط به تصادفات از طریق پلیس اعلام می‌شود و ما نیز نظراتمان را در نشست مشترک با پلیس مطرح می‌کنیم.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که به هر دلیلی در حوادث جاده‌ای مقصر تشخیص داده شوند با آن‌ها برخورد می‌شود.

افندی‌زاده با اشاره به وجود 18 هزار و 200 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل اذعان داشت: امسال و سال آینده 2 هزار کامیون، یک‌هزار و 500 اتوبوس، یک‌هزار مینی‌بوس و 2 هزار سواری برون شهری در صورت وجود متقاضی نوسازی می‌شوند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول