اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شعب بانک کشاورزی گلستان:

تعداد خالص طرح‎های موجود در بانک کشاورزی گلستان 1212 فقره است

خبرگزاری فارس: مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گلستان گفت: تعداد خالص طرح‎های موجود در بانک به میزان یک‎هزار و 212 فقره پس از کسر عودت و واصل نشده‎ها برآورد شده است.

تعداد خالص طرح‎های موجود در بانک کشاورزی گلستان 1212 فقره است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محسن صادقی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: ارزش ریالی طرح‎های مذکور 543 میلیارد ریال بوده که 39.4 درصد از کل اعتبار ابلاغی است.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات مصوب و عقد قرارداد شده به تعداد 780 فقره و مبلغ 281 میلیون ریال است که نسبت به خالص طرح‎های موجود در بانک به میزان 51.7 درصد و از نظر تعداد معادل 64.4 درصد برآورد شده است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی گلستان با بیان اینکه 2 هزار و 305 طرح توسعه کشاورزی به ارزش 927 میلیارد در قالب 67 درصد از کل اعتبارات جدید به بانک معرفی شده است متذکر شد: از این تعداد طرح 850 فقره عودت داده شده و تعداد 243 مصوبه نیز واصل نشده است.

صادقی یادآور شد: ارزش ریالی تعداد 780 فقره مصوبه و انعقاد قرارداد به میزان 282 میلیارد ریال بوده است که بر اساس قرارداد 631 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

وی بیان داشت: اکثر طرح‎های ارائه شده در حوزه‎های دام، زراعت، زنبور عسل، شیلات و آبزیان، طیور و گلخانه بوده است که ارزش ریالی آنها به ترتیب 210 میلیارد تومان، 703 میلیارد تومان، 193 میلیارد تومان، 213 میلیارد تومان و 134 میلیارد تومان بوده که بیشترین جذب اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی گلستان با بیان اینکه 22 درصد طرح‎های ارائه شده به بانک عودت داده شده‎اند اظهار داشت: 48 طرح به علت چک برگشتی، 251 طرح به علت عدم مراجعه، 99 طرح عدم پیگیری، 142 طرح عدم ارائه وثیقه و 110 طرح نیز در قالب سایر موارد از سوی بانک عودت داده شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول