اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل بانک ملی لرستان:

معوقه بانک‌های لرستان 650 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بانک ملی لرستان گفت: معوقه‌های بانک‌های استان لرستان 650 میلیارد تومان است.

معوقه بانک‌های لرستان 650 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الله نظری ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات وصول معوقه‌‌های بانکی استان لرستان با بیان اینکه معوقه‌های بانک‌های استان لرستان 650 میلیارد تومان است، اظهار کرد: از این میزان معوقه‌های بانکی 85 میلیارد تومان بدهی‌های دولتی است که شامل بدهی‌های تکلیفی مانند وام‌های مسکن روستایی و غیره است.

وی افزود: برخی از این معوقه‌ها نیز مربوط می‌شود به پروژه‌های تولیدی و اقتصادی که وصول اینها نیز مشکل است.

مدیر عامل بانک ملی استان لرستان در ادامه گفت: متاسفانه علی رغم مصوبه ماده‌های 28 و 29 قانون بانکی که تمدید و بخشش جرائم و تقسیط اقساط بدهی‌ها شامل حال این مطالبات است مردم به دلیل شرایط خاص اقتصادی در این استان استقبال نمی‌کنند.

نظری تصریح کرد: سیستم بانک‌های لرستان آمادگی دارند که جریم‌های معوقه را بخشیده به شرط اینکه مردم بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

مدیر عامل بانک ملی استان لرستان در ادامه گفت: از سیستم قضایی لرستان می‌خواهیم که اختیارات شوراهای حل اختلاف را به بیش از 5 میلیارد تومان افزایش دهد تا به امور رسیدگی و صدور رای تاثیرگذار باشند.

وی افزود: در طلب‌های معوقه‌های بانک‌ها با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی امروز بدهی‌های واحد‌های تولیدی را جدا کرده‌ایم و راه بازتری با کمک به ادامه فعالیت این واحده‌ها برخورد می‌شود.

نظری یادآور شد: کسانی که به عنوان واحدهای تولیدی در سطح لرستان تسهیلات تکلیفی گرفته‌اند متاسفانه کمتر از 10 درصد آنان در این راستا سرمایه گذاری کرده‌اند که همین 10 درصد در حال حاضر با بحران‌های سختی مواجه هستند.

انتهای پیام/ 2304/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول