اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

بیش از 3 هزار طرح کشاورزی به بانک‌ عامل معرفی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در 26 مرحله از تشکیل جلسات کار گروه توسعه کشاورزی بیش از 3245 طرح توسعه کشاورزی به بانک‌ عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است.

بیش از 3 هزار طرح کشاورزی به بانک‌ عامل معرفی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل عبدایمانی در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: این تعداد طرح با اعتبار 481 میلیارد تومان و اشتغالزایی 3 هزار و 155 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده است که از این تعداد یک‌هزار و 311 طرح با رقم پرداختی تسهیلاتی، 40 میلیارد تومان و اشتغالزایی یک‌هزار و 513 نفر تاکنون مصوب شده است.

وی تعداد طرح‌های به انعقاد قرارداد رسیده را 866 طرح اعلام کرد و گفت: از مجموع طرح‌های بالای 30 میلیون تومان مصوب در کار گروه استانی نیز در 9 ماه گذشته 31 طرح احداثی در حوزه دام، 26 طرح در پرورش طیور، 58 طرح در تولیدات گیاهی، دو طرح و گسترده در بخش شیلات و 10 طرح نیز در صنایع تبدیلی به مرحله عملیاتی و اجرایی رسیده است.

عبدایمانی بیان داشت: 129 طرح با اعتبار 64 میلیارد تومان و آورده شخصی 9 میلیارد و 744 میلیون تومان مصوب شده که پرداخت تسهیلات بانکی برای آنها 76 میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: در مجموع 41 طرح سرمایه در گردش و 113 طرح احداثی با رقم 127 میلیارد تومان به بانک‌های عامل ارائه شده که در بخش سرمایه در گردش با 92 میلیارد تومان تعدادی از این طرح‌ها نیز مصوب شده است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس بخشنامه جدید وزارتی سقف اعتبارات برای تصویب در کار گروه‌های شهرستانی به 50 میلیون تومان رسیده که بالاتر از این رقم اگر طرحی از شهرستان‌ها ارائه شود باید مصوبه کار گروه استانی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود به نشست اخیر مسئولان استانی با مسئولان کشوری در کمیسیون تلفیق مجلس با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی و مسئولان مختلف اشاره کرد و گفت: در این نشست موانع توسعه بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات به گوش مسئولان رسید که انتظار می‌رود نسبت به برطرف شدن این موانع اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول